Hier gebruik ik 110 en 130 lekker lang dus kan ik goed onder het matras doen,nadeel arm gaten zijn wel te groot deze maak ik met veiligheidsspelden wat kleiner!
tip: onder het matras kan gevaarlijk zijn omdat ze dan niet terug kunnen draaien is een 110 ook tegroot toch bedankt
Hier maat 90. Edit: had eerst 110 gepost maar heb onze dochter net op bed gebracht en bleek 90 te zijn!
90, maar eigenlijk vind ik die te kort. echter, 110 te lang... dus dan toch nog maar 90 (mijn zoontje is nu ruim 15mnd)
Ligt aan de lengte van je kind.. C is nu 75 cm en ligt in een slaapzak van 90 cm. Deze slaapzak (C&A) kun je omslaan en vastknopen met lintjes tot 80 cm, maar meneer heeft de lusjes van de slaapzak getrappeld.. Dus hij ligt nu gewoon in 90 cm. Eigenlijk sinds hij 70 cm was..
Maat 86/104 van de HEMA. Lengte maakt niet zoveel uit. In ieder geval goed opletten dat de armsgaten niet te groot zijn, anders kunnen ze zichzelf IN de slaapzak wurmen en da's link. Groetjes Six
Hier het zelfde, en draaien is geen prbleem dus zie het gevaar niet en mocht ze echt niet terug komen dan is mevrouw heel duidelijk en hoorbaar... Ik heb alleen geen veiligheidspelt gebruikt om de mouw in te nemen maar het hebt dicht genaaid..