Dom, dom, dom....ik wil een stokke tripp trapp kinderstoel gaan kopen met de mama mazzel dagen. Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd zitten dat deze dagen volgende week zijn. Maar het is dus al deze week En vrijdag heeft de prenatal 20% korting op Stokke. Nu is mijn man met onze grote station auto weg en hij komt vrijdagavond pas weer thuis. Zal de stoel ook met verpakking in mijn kleine chevrolet matiz passen? De kinderwagen zit dan al in de kofferbak en mijn dochter zit achterin in de maxicosi. Dus zit de tripp trapp al helemaal in elkaar in een hele grote doos? of zit het in een kleine doos?
Haha makkelijk! De verpakking is echt klein Max een meter lang en halve meter breed? Dat laatste nog niet eens denk ik.
zoals MerleQ al aangeeft, echt klein. Ik denk zelfs dat hij op je voorstoel gaat passen!!! Succes met je aankoop en veel plezier ervan. Ik wil hem nooit meer kwijt!
Die past makkelijk in je auto. De zijkant van de stoel is een omgekeerde 7 (7 jrr garantie) de doos is een langwerpige driehoek en 10 cm dik. Past makkelijk in je auto geen probleem.
Trouwens, nu er toch een topic is: kan het kloppen dat die stang voor zeg maar nogal nauw op de stoel zit? Ik heb het idee dat ik Tobe er nu al nauwelijks meer in krijg terwijl ie er nog niet eens in mag zitten...? Doe ik iets verkeerd of verkijk ik me er gewoon op?
1 meter lang en een halve meter breed, hmmm vraag me echt af of dat wel gaat passen. Mijn dochter zit namelijk ook achterin in de maxicosi. En de auto is niet heel erg breed. Anders neem ik het onderstel van de kinderwagen niet mee, dan kan ik in iedergeval 1 bank opklappen.
Ah joh dat past makkelijk. Vriendin van me heeft een ford Ka en daar pastte het ook makkelijk. Gewoon op de grond achter de bijrijderstoel. De doos is echt niet zo groot hoor.
Misschien heb je het plankje dat als zitting dient te ver naar voren geschoven. Dan wordt het lastig om de bocht te nemen zeg maar . Probeer dat eens. Hugo heeft tot ongeveer 1,5 jaar (schat ik) met die beugel in de stoel gezeten. Daarna los.
ons overbuurjongetje is 3 en erg groot en flink en daar zit de beugel nog steeds Hier is ie er al van voor haar 2e verjaardag af, toen was ze geen baby meer
@ Consider Ik denk wel dat de doos in je auto past hoor want de doos is zeg maar niet rechthoekig maar meer een driehoek zoals ze poten van de tripp trapp . Vanboven ongeveer 10 cm en dan loopt hij tot ongeveer 50cm uit . Succes. Ik had gehoopt dat autostoelen in de aanbieding waren maar die worden dus niet verkocht met korting Jammer.
Hoi, je kunt hem toch ook vrijdag kopen en betalen en evt. afspreken dat je hem later komt ophalen. Vorige keer bij de mazzeldagen hadden ze een heleboel produkten niet op voorraad, moest ik in de loop van de week op komen halen...... Heeft iemand een idee of de babyinzet (43 euro) en het kussentje (35 euro) ook met 20% korting gaan? Bij Babymax kost een triptrap incl. babyinzet nl. 169 euro. Daar komt dan nog 5 euro verzendkosten bij, maar dat is goedkoper dan bij prenatal met korting. (kost de trip trap 135,20 euro)
Hoi, je kunt hem toch ook vrijdag kopen en betalen en evt. afspreken dat je hem later komt ophalen. Vorige keer bij de mazzeldagen hadden ze een heleboel produkten niet op voorraad, moest ik in de loop van de week op komen halen...... Heeft iemand een idee of de babyinzet (43 euro) en het kussentje (35 euro) ook met 20% korting gaan? Bij Babymax kost een triptrap incl. babyinzet nl. 169 euro. Daar komt dan nog 5 euro verzendkosten bij, maar dat is goedkoper dan bij prenatal met korting. (kost de trip trap 135,20 euro)
Op de site stond bij de stokke stoel dat de korting niet op accessoires is. Dus zal wel niet op de voorbeugelset en het zit verkleinertje zijn.
Ai, dat is jammer. Dan is het dus niet echt voordelig om bij prenatal te kopen. Helaas, bestel ik hem ergens anders.
Past makkelijk achter de bestuurder of op de pasegierstoel!!!! ik heb ook een matiz en heb het ook opgehaald oke wel zonder Teun maar het past wel hoor..... heb je bij de pasagier een airbag? zo nee kan je haar op de terug weg ook voorin zetten heb je de hele bank vrij!! veel shop plezier, zo heb ik hem ook gekocht al was toen wel de beugel in de aanbieding...het kussentje gebruiken we niet veel te lastijg om het tussentijds in de was te doen moet de halve stoel uit elkaar....