kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tbtje, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi dames,

ik vind de kinderstoel van bloom en mima prachtig... maar heel erg duur hopelijk heeft iemand deze en kan hierover iets vertellen..? zo niet dan zou ik graag van jullie horen welke jullie wel hebben en waarom..eventueel voor en nadelen ervan.

Graag allerlei ervaringen over merken kinderstoelen...

alvast bedankt,:D

tbtje

2. Verox

Verox Niet meer actief

De poot van de witte Bloom schijnt op den duur verschrikkelijk te vergelen. Ik was op Marktplaats aan het speuren naar een tweedehands, maar heb er toch maar vanaf gezien.

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff dat meen je niet! daar is de prijs toch eigenlijk niet naar... bloom valt dan gelijk eigenlijk wel af...ben dan eigenlijk nieuwsgierig naar de mima of dat deze stoel ook gaat vergelen... dankje voor je tip

4. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wij hebben een kinderstoel van bloom gekocht...alleen nog geen ervaring aangezien ik nog moet bevallen...hopelijk kan ik je er snel meer over vertellen...

bij de winkel hebben we wel nagevraagd wat de ervaringen waren wat betreft de verkleuring, maar zij hadden er nog nooit van gehoord...(babypark) mja in hoeverre dat een verkoop praatje is weten we niet....we hebben de stoel toch maar gekocht...

bij ons staat ie aan tafel niet in de volle zin en wij roken ook niet, dus dat scheelt misschien ook wel voor de verkleuring?

succes met de keuze maken!

p.s. onze keuze om toch voor de bloom te gaan: kan lang mee, van liggend naar zittend tot in ieder geval een jaar of 5....

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    #5 mamavanmara, 21 okt 2013
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013
    Mijn dochter heeft vanaf dat ze goed kon zitten de Ikea stoel gehad (Antilop). Een ideale stoel en makkelijk schoon te maken.
    Nu ze wat ouder is was ik op zoek naar een meegroei kinderstoel. De gaten voor de beentjes zijn niet echt makkelijk meer. Via marktplaats heb ik een stoel van Geuther gevonden.
    Geuther Meegroeistoel Family Wit | Babypark
    Hij is echt super! Ik vind het een voordeel ten opzichte van de Tripp Trapp dat deze stoel armleuningen heeft. En ook de rugleuning ziet er comfortabeler uit. Ook het aanschuifbare tafeltje is erg handig. En dat voor maar 15,00 en een nieuw likje verf.

6. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou moe bah heb de mima moon gekocht en kan eens niet plat! staat ook nog eens schuin dus denk fabricage fout hopelijk krijgen we morgen ons geld terug...

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Vervelend dat hij niet goed is. Ik vind die van mima ook erg mooi, staat op mijn verlanglijstje :D
    Het is wel veel geld idd. Maar omdat je deze stoel al vanaf het begin kan gebruiken en tot 45kg dan valt het wel mee. Ik heb tot mijn 15e 45kg gewogen dus deel dat bedrag door 15 dan heb je het bedrag per jaar en valt het reuze mee.

8. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Heb even gezocht gemiddeld zijn kinderen 12/13 als ze 45 kg wegen.

9. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij hebben een houten kinderstoel van Kruidvat (Bambino). Mijn vriendin had ook zo'n soort model, maar is afgelopen weekend bij de Ikea een andere wezen halen voor nog geen € 20.-. Haar kind zakte, ondanks de stoelverkleiner, steeds opzij. Nu heeft ze het probleem niet meer.
    Ervaring met de twee merken die in het eerste bericht worden genoemd, ken ik niet. Weet alleen dat ze prijzig zijn :D

10. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Zo.. Daar sta ik best van te kijken. Het is namelijk gewoon een best bekend probleem. Het lijkt mij echt te sterk voor woorden dat ze er nog nooit van hebben gehoord:$

Ik vind hem qua uitstraling erg mooi, maar praktisch vergeleken met andere stoelen totaal niet. Voor dat geld zijn wij voor een Stokke gegaan omdat deze voor ons meer voordelen had (past beter aan tafel, neemt minder ruimte in beslag, makkelijk te verplaatsen, vergeeld niet enz)

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Mja we hebben het risico toch genomen omdat we de stoel echt geweldig vonden. Ons leek het een handige stoel. Collega van mij heeft m ook en heb haar er mee bezig gezien met de kleine en vond het ideaal. Ben dus ook erg benieuwd of de stoel nog gaat verkleuren of niet hier haha. maar goed dat zien we wel. Voorlopig staat ie al iets van 10 weken hier in de woonkamer te pronken en hebben we nog geen last van vergeeld onderstel...

12. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames, bij mima was het een bekend probleem vd eerste productielijn! Dus krijg straks een van de tweede lijn ben benieuwd dus eventueel als iemand een mima Wil kopen let goed op!!

Deel Deze Pagina