Baby 11 maanden vroeger wakker, gevolg is meer slaapjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lente2013, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2013

Lente2013 Actief lid

21 feb 2013
    130
    0
    16
    Mijn zoontje van 11 maanden werd altijd tussen 7.00 en 7.30 uur wakker. De laatste tijd is hij steeds om 6.00 uur wakker. Naast het feit dat ik dat niet zo fijn vindt, is ook het gevolg dat hij om 8.15 uur alweer zo moe is, dat hij weer naar bed moet (voor maar 45 minuten). Dit zorgt ervoor dat ik nu op drie slaapjes oer dag uit kom, terwijl hij keurig op twee zat.
    Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Iemand tips?

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Hier ook.... lang leven wintertijd!
    Ik zou even proberen een dag of wat te bikkelen, veel afleiden en slaapjes rekken. Want het lijkt hier op meer slapen overdag is minder in de nacht, en dan blijf je dus hangen in het nieuwe schema.
    Ben er vandaag ook mee begonnen. Dus hoop dat de battle gewonnen gaat worden door wintertijd en niet door mijn dametje.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier is ze ook wat vroeger wakker (ergens tussen 4 en 6), maar ik geef dan een fles en ze slaapt nog even verder gelukkig tot ongeveer 7:30 - 8 uur.

Ik zou er weinig aan veranderen denk ik, hier heb ik het enkele malen geprobeerd (meer omdat vader dat wilde) maar dat werkt toch nooit of hooguit tegen je. Dus ga ik er gewoon in mee tegenwoordig.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is er iets veranderd? Is dit begonnen met de wintertijd?
    Of kan hij last hebben van bijvoorbeeld doorkomende tandjes? Virusje(s) onder de leden?

Ik zou er niet al te veel van stressen trouwens. Het is zoals het is en er komt heus gewoon weer een dag dat ie weer op 2 slaapjes zit.

Deel Deze Pagina