Vanmiddag na lang twijfelen de cowboysbag the little bag gekocht, Kleur elefant ofzoiets.. Nu heb ik hem in de winkel goed bekeken bij daglicht en zag er prima uit. Wilde ik thuis de tas inpakken, valt me opeens op dat er op de bovenkant rood door het leer zit, nu weet ik dat leer een natuurlijk product is en dit hoort, maar wat zouden jullie doen naar de winkel terug of gewoon zo laten?
Of het hoort of niet, als jij er zo niet mee wilt lopen ruil je hem toch? Je moet wel tevreden zijn met je aankoop
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je hiermee bedoelt ? Heb je misschien een foto of een betere uitleg? Maar inderdaad; niet tevreden -> kijken of je hem kunt inruilen voor een ander exemplaar of anders je geld/tegoedbon terug kunt krijgen.
Hier een foto van de tas, Ik dacht meteen huh zit er nu bloed aan mn tas? Zou de winkel het terug nemen denken jullie? Hij is ongebruikt
Als je niet tevreden bent gewoon omruilen... Maar ik zie niet iets wat op bloed lijkt hoor... Je tas gaat meer "leven" he die van mij is ook niet egaal een kleur meer.
Bedankt voor de foto Ik begrijp nu wat je bedoelt! Geen idee, daar kun je morgen even over bellen, lijkt me. Het zou mij persoonlijk niet storen - maar ik zeg je er dan eerlijk bij dat er maar weinig dingen zijn wat betreft voorwerpen die mij storen. Verder vind ik het wel een leuke tas!
Het lijkt ook niet op bloed, maar omdat ik de tas wilde inpakken dacht ik huh wat is dat voor iets rood, bij daglicht zie je het beter. ik heb nog een cowboysbag en die is gewoon egaal, van kleur zeg maar,
Ik zie er niet echt bloed in. maar wat de rest al egt als je er niet tevreden over bent dan gewoon terug gaan.
Ik ben zo'n "muggezifter" die er wel mee terug zou gaan 😂 In mijn geld zaten ook geen "fouten" denk ik altijd maar.. Lijkt wel of er rode verf heeft afgegeven tijdens het verfbad van het leer.. Misschien heeft hij tijdens het drogen afgegeven als hij bijv langs iets roods/rode tas lag? Bij zo'n dure tas wil ik ook dat hij helemaal naar mijn wens en "gaaf" is..
Ik ga vd week even terug! Baal alleen ontzettend, denk je eindelijk de tas te hebben, kun je nog terug grrrr. Bedankt voor jullie reacties
Hahaha dat is een goeie Ik ben ook zo, als ik iets koop moet het perfect zijn! Ik zou er dus mee terug gaan en om laten ruilen!
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie niks. Maar zoals de anderen zeggen: terug gaan als je niet tevreden bent.