Ik wil eindelijk een paar Uggs bestellen voor warme voetjes deze winter Heb begrepen dat je een maat kleiner moet bestellen als je normaal hebt? Maar als ik hier kijk: Maattabel kom ik op dezelfde maat als m'n laarzen uit. Tussen 22,5-23cm dus maat 37... moet ik die nemen of is het beter om die maat kleiner en dus 36 te kiezen?
K vind dat je ze wel moet passen! Zelf hrb k van t ene model maat 36 maar bij een ander model kwam k daar echt niet in! (35/36 is mijn normale maat)
Ja weet ik.. er zit hier alleen geen winkel in de buurt dus ik bestel ze lekker online en als toch niet goed, dan gaan ze terug. Gewoon gemakzucht Maar ben dus wel even op zoek naar tips om het in één keer goed te doen
Hier in Amersfoort heeft Schoenenreus ze nu in de aanbieding.. Ik weet niet of er bij jou in de buurt ook één zit, maar dan zou je daar kunnen passen en eventueel kopen?
Ik heb ze in mijn eigen maat besteld, 39 maar ze zijn helaas altijd te groot geweest , dus 2 paar sokken erin, gaat best maar toch, had ze liever de goede maat gehad.
Ik heb laatst een paar laten komen van van Assems online en ik heb mijn eigen maat genomen, 40 en paste precies maar heb ze terug gestuurd, er zat en rare band van binnen over de wreef en ik had er ENORME voeten in. Ik weet dat dat normaal is met Uggs type laarzen maar het stond echt stom. Lag aan het model ook denk ik. C
Altijd in je eigen maat bestellen en niet kleiner, anders komt je grote teen er op een gegeven moment doorheen Vind ik zo idioot staan, zie veel mensen met uggs waar de grote teen zowat doorheen schijnt in de UGG. Ikzelf heb 38,5 en 39 van uggs. Het wol gaat in de loop der tijd wel naar je voet vormen en dus iets ruimer zitten, maar het materiaal is suède en schoenen lopen nooit uit in de lengte
Ik heb gewoon mijn eigen maat, maat 37. Kleuren die ze ook in kindermaten hebben koop ik van de kindercollectie, deze vallen heel ruim en moet dan maat 35 hebben. Scheelt 50 euro.
Ligt er denk ik ook aan welk model je hebt. Ik heb de Kensington (ofzo haha) en die heb ik in mijn 'normale' schoenmaat, maar ik heb ook de bailey button en die heb ik een maat kleiner!
Ik heb gewoon mijn eigen maat (38) en dat zit perfect, nu na een jaar of 3 zitten ze nog helemaal goed en het materiaal is niet echt uitgelopen, alleen het vacht wat platter aan de binnenkant. Misschien dat ze hierna wat te wijd zijn want ik prop mijn olifantenpoten (vocht door zwangerschap) er steeds in. Ik vind te kleine uggs, dus dat die teen san de buitenkant te zien is, ook geen porum.