Ons zoontje van zes maanden sliep altijd tot 7 uur. Hier kon je de klok op gelijk zetten; hoe laat hij ook naar bed ging, 7 uur was hij wakker. Maar sinds een paar dagen is het al rond half 6/ 6 uur. En dan ook gewoon klaarwakker. Hij heeft geen honger want hij ligt vervolgens gewoon tot 7 uur te spelen. Wel beneden, want in zn bed wordt het op een gegeven moment huilen. Ook het ochtendslaapje gaat moeizaam. Het liefst slaapt hij helemaal niet en als hij al slaapt, is het 20 minuten. Hierdoor is hij 's middags natuurlijk bekaf en dan slaapt hij een lange ruk. Iemand ervaringen/ tips?
Ervaring ja, tips nee, sorry. Jongste hier is net zo. Het gaat in periodes iig. Het kan dus weer overgaan.
Geen tips sorry Hier gebeurd het ook wel eens dat hij d'ochtends vroeg klaarwakker is. Dan leg ik hem in de box zodat ik zijn flesje kan maken en dan is hij gewoon aan het spelen. Zolang hij niet midden in de nacht wakker word alleen voor beneden te spelen vind ik het niet erg Hier doet hij d'ochtends ook een slaapje van 20min, dan krijgt hij zijn hapje en daarna slaapt hij wel een dik uur. Misschien een tijdje na het korte slaapje weer in bedje/box leggen? Hier werkt dat goed
Hier net zo. 02.30 uur om te drinken, 06.30 klaarwakker. Nou voedde ik hem om 06.30 uur eerst direct volledig, dus twee borsten. Nu neem ik hem in bed en geef ik eerst één borst. Hij valt dan weer in slaap en als hij weer wakker wordt krijgt hij de andere borst.