niet meer willen/kunnen slapen in eigen bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Misa Misa, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje van 5 maanden lukt het niet meer om zelf in slaap te vallen in zijn eigen bedje. Hij is nooit een heel goede slaper geweest, maar meestal sliep hij toch wel een tijdje in zijn eigen bedje overdag. Maar nu hij kan omrollen is het echt helemaal afgelopen. Als ik zie dat hij moe is leg ik hem weg, maar binnen 5 seconden ligt hij op zijn buik. Als ik dan wegga huilt (nee, krijst) hij binnen een paar minuten.
    Meestal slaapt hij 's avonds na zijn laatste borstvoeding en leg ik hem in zijn bedje. Soms slaapt hij de hele nacht door, soms drinkt hij nog een keer. De laatste 2 nachten is hij 's nachts trouwens ook niet meer in slaap te krijgen, maar ik ga er even vanuit dat dat door de warmte komt.
    De enige manier om hem overdag te laten slapen is in de wandelwagen, als ik een paar rondjes met hem loop dan slaapt hij..maar ja hier past hij bijna niet meer in.
    Ik weet echt niet goed wat ik moet doen, laten huilen vind ik geen optie want hij wordt echt zo ontzettend hysterisch, dat krijg ik niet meer over mijn hart..
    Ik hoop dat iemand een tip heeft.

Liefs Misa Misa

Deel Deze Pagina