Wie heeft deze garage? Het is de garage met de rode randen en een lift die je bovenop met draai knop kan bedienen Hoe bevalt het? En is het ook zo dat er gewone auto's oppassen ipv die houten auto's. Of is de garage daar te klein voor. Klopt het ook dat je goed een trein spoor van Thomas de trein aan kan sluiten? ik ben benieuwd want ik twijfel een beetje nog om wel of niet te kopen Alvast bedankt!!!
Wij vonden die garage te klein voor de gewone autootjes van T. Voor hem hebben we een Van Dijk garage gekocht. Loeiduur maar prachtig en heel stevig (kinderen kunnen er op staan).
Wij hebben die van plan city op zolder staan. Gekregen van neven die er nooit mee gespeeld hadden. Hij moet even gemaakt worden, de knop van de lift zit los, maar lijkt mij verder een degelijk iets. Hier is de toet toet garage nog steeds erg in trek, dus blijft nog even op zolder.
Maar kun je daar ook de trein rails van Thomas de trein op zetten? Die hebben we al en gaan we uitbreiden met Sinterklaas is erg in trek hier! Lijkt me wel leuk en handig dat ze het ook voor zowel de auto's als treinen kunnen gebruiken. Ik neem aan dat die auto's van plan city op die rails passen??
Wij hebben deze garage. Zijn er erg tevreden over. Voor zijn derde verjaardag heeft hij de wegenset erbij gekregen. Daarbij zat ook een stukje wat een kruising is van de weg/rails. De Ikeatreinset past er wel op, ik denk veel anderen ook wel. Gewone autootjes passen goed in de garage. Alleen kunnen onze auto's van cityplan niet op de rails rijden, maar dat is eigenlijk logisch want auto's rijden op de weg en niet op rails.
Wij hebben deze garage. In de garage passen zowel de houten auto's als gewone auto's. De gewone auto's passen alleen niet in de lift.Onze zoon speelt er graag mee. We hebben er ook een wegenwet bij en wat andere uitbreidingssets. De treinset van Thomastrein past er goed op.
Haha, die laatste zin. Zo denkt mijn oudste er vast en zeker ook over! Maar dat maakt de garage al een stuk interessanter, als de ikea trein er ook op past. Dat wist ik niet.