Hoi, De verjaardagen komen er weer aan. Mijn dochter wordt 1 september 5 en mijn zoon wordt 9 september 3 jaar. Weten jullie wat leuks? We moeten iets verzinnen voor onszelf, de opa's en oma's...Best lastig vind ik het. Voor mijn dochter heb ik al de barbieauto en een barbie van mezelf van vroeger. Iets van Vtech vind ik ook altijd leuk. Mijn zoontje is gek op auto's. Maar die heeft hij dan ook al veel. Mijn moeder wil haar graag een poppenwagen geven, maar ik vind dat ze daar al te oud voor wordt, wat vinden jullie?
Te oud met 5 jaar.. nee joh.. En kan je dochter niet zelf aangeven wat ze graag zou willen hebben? Zoon heeft voor z'n 3e verjaardag veel gekregen van Brio (trein), boeken, een leerklok, duplo, een garage.
mijn zoontje van 3 kreeg ook veel duplu, en is ook gek op treintjes spul, wij hebben zon houten spoor met magneet treintjes daar kan hij echt uren mee spelen, playmobile vind hij ook erg leuk, ik denk dat een poppenwagen voor 5 jaar ook nog wel kan hoor, Maar misschien is op die leeftijd knutselspul of sieraden maken of zoiets ook wel leuk
Bij 5 te oud voor een poppenwagen? Nee joh! Hier is lego en duplo erg geliefd. Omdat we van dat laatste al veel hebben, krijgt Thirza voor haar verjaardag (4 jaar) een set van Lego Friends: geweldige nieuwe meidenserie van lego, waar ze nog erg lang mee toe zal kunnen Van mijn kant van de familie krijgt ze dan ook een set van Lego Friends, (mijn ouders, broer en zus met aanhang leggen het geld bij elkaar). Verder vragen we voor haar straks knutselspullen, verkleedspullen, barbies, dat soort dingen. Als het maar roze is, is het momenteel helemaal goed...
onze dochter krijgt voor haar 5e verjaardag een radio en een cd van k3. ze vind dansen helemaal leuk dus kan ze zich in haar kamer gaan uitleven (onder bepaalde voorwaarden dan he) Daarnaast knutselspullen. Kijk vooral wat ze leuk vind om te doen...........en ze kan misschien zelf aangeven wat ze leuk vind? Met jongens geen ervaring