Is gewoon gemiddeld hoor. Mijne jongste weegt nog geen 6 kilo, en is 64 cm lang. Zij is wel met bijna 7 maanden oud aan de kleine kant.
Winterjas zijn we vorig jaar gaan passen, tis zo moeilijk in te schatten en het ene merk valt groter/kleiner dan het andere merk. Mannetje hier heeft bijvoorbeeld niet lang in 74 gezeten en maakte met 9 maanden een reuzesprong qua groei...je weet ook niet wanneer de winter begint en hoe lang deze duurt, misschien moet je halverwege de winter nog een winterjas aanschaffen vanwege een groeispurt...je kan gokken maar tegen die tijd gaan passen lijkt me verstandiger.
Ik ben zo bang dat ze als je een jas nodig hebt, er niks meer te koop is! Soms gaat het zo hard met kleren in de winkel.
Juffie 26, hier een meisje van 75 cm en heb vandaag even het jasje gepast en ben voor maat 86 gegaan. Nu wel wat te groot en moet de mouwtje omslaan, maar 80 is voor haar straks echt te klein. Ik zou voor 80 gaan als ik jou was. Heb in maart een zomerjasje maat 80 gekocht van Beebielove en toen was ze ook 70 cm. De maat was helemaal goed, in het begin even de mouwtjes omslaan, maar dat vind ik geen probleem. Staat niet storend. Succes.
Is moeilijk hè!! Ivan is nu 2,5 maand oud en zit met broekjes in 62 en met shirtjes al in 68. Zijn winterjasje is maat 80, dat zou toch echt wel moeten gaan passen lijkt me ???
Ik heb er een gekocht maat 80, dat gaat echt wel passen van de winter, ze zal toch (hopelijk) niet zoveel gaan groeien dat ze daaruit is als de winter begint. Dan moet het toch wel heel gek gaan.
Tja, het hangt van het merk af. Hier een winterjasje maat 74 van babyface afgelopen winter en het herfstige voorjaar. Bij aanschaf was dochter ongeveer 5 mnd. Viel vrij groot. De jas moet ook niet te groot zijn, anders staat ie open bij de hals en de mouwen en onderaan en dan heeft je baby er niets aan. Trouwens wie weet hebben we wel een geweldig warm najaar. Het duurt misschien nog wel 3 maanden voor het een beetje koud wordt. Er zijn ook genoeg leuke webwinkels en tegen die tijd is er misschien wel leuke korting.