Mijn zoontje heeft maat 98 met zijn (name it) shirts en de combimaat 98/104 van de shirtjes van chaos and order. Nu zijn de winterjassen van afgelopen winter net iets te klein (een mexx winterjas maat 92 en een vingino jas maat 1) Nu wil ik graag een jas kopen van cars via internet en weet gewoon echt niet welke maat ik moet nemen. Maat 98 of 104? Iemand die me kan helpen? Hij is trouwens net in bovenstaande maten gegroeid,zijn name it shirts maat 92 zijn nu net iets te kort omdat hij weer de lengte in gaat
Ik zou maat 104 kiezen. Onze dochter (maat 128) draagt nu een Cars jas maat 140, met het idee dat ze er twee jaar mee kan doen.
Ik vind cars jassen wisselend vallen, zoon is ongeveer 1m40 en heeft een zomerjas maat 140 die hij 2 zomers heeft gedragen, ik denk dat hij volgende zomer te klein is, maar hij heeft ook een winterjas maat 140 die nog best ruim valt en dat terwijl hij een erg lang bovenlijf heeft (wel smal) en van truien meer in maat 146/152 zit, broeken nog maat 134. De shirts en broeken vallen wel goed op maat.
Hier ook een cars jas voor mijn dochter. Heeft maat 110/116 in kleding. Maat 110 in de jas gepakt. 116 verzoop ze in.
Misschien een suffe opmerking maar kun je ze niet beide bestellen en dan thuis kijken, en de maat die niet past gewoon terugsturen?
Bedankt voor de reacties,2 maten bestellen kan natuurlijk ook.Dat is het makkelijkst maar vind het zo'n smak geld ineens en de laatste keer duurde het wel erg lang bij de wehkamp voor ik het terug had. Jas kost 80 euro Ga nu ook en gokje wagen op marktplaats voor een frendz jasje maat 104
Ze past hier prima in maat 98 of inderdaad de combo maar 98/104. Maar heb in haar winterjas maat 104 gepakt en maar goed ook. De mouwen zijn echt maar een klein beetje te lang maar vallen niet helemaal over haar handen. Verder sluit hij mooi aan.
Mijn dochter van net 2 jaar id 1m04 bij 17,7 kilo en zij draagt maat 116/122 van haar z8 jas. En van andere merken maat 110 en 116.
Mijn dochters hebben allebei een jas van Cars. De oudste draagt normaal maat 134/140 en heeft maat 140 van de jas. Voor de jongste heb ik hem voor volgend jaar besteld in 116, normaal draagt ze nu maat 98/104, maar ze past hem al wel (wel ruim, maar niet megagroot oid).