Nou hier helemaal nix haha ze waren al voor dat ik dr was uitverkocht. Ik was er om een uur of 10 dusss
O die heb ik vorig jaar gekocht, ze heeft die niet aangehad toen. Zal hem eens opzoeken of die dit jaar nog past, vorig jaar wassie nog te groot..
ik heb de pakken van vorig jaar en ik vind ze groot vallen, ik heb 74/80 en 86/92 ze zit nu met normale kleding in 80/86 en maat 74/80 is nu nog te groot..
Sjit, waarom lees ik dit nu pas en lees ik geen reclamefolders, ik heb nog goedkoop zo'n pakje nodig. Morgen maar als een gek naar de Lidl..
Wij hebben hem gelijk maandagochtend al gehaald. Speciaal op de kalender gezet dat we even een ritje lidl moesten gaan doen. Ook hebben we gelijk de snowboots mee genomen. Wij zijn klaar voor de winter.
Lief lief!!!! Balen Gigii dat ze al uitverkocht waren Krijgen ze er niet nog meer binnen? Blij om te horen dat ons kereltje hem waarschijnlijk volgend jaar dus ook nog zal passen, scheelt weer haha.
Ik heb vorig jaar een gelijkaardige gekocht (skipak in 2 delen) in de lidl van maatje 86 terwijl mijn zoontje toen 90 cm was en hij heeft het heel de winter kunnen aandoen. Voor mij valt het dus ruim.
Wij hebben eventueel 1 pakje over, maat 74/80. De grijze met sterretjes. Iemand mag hem hebben voor 12,00 en verzendkosten. Anders gaatie morgen terug naar de Lidl.