Iemand ervaring met de Stokke Trip Trap?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Enjoyllive, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Ik zou graag de ervaringen willen weten van mensen die een stokke trip trap hebben. Wil hem namelijk misschien zelf aanschaffen.
    Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Enjoyllive,

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hebben hem voor de oudste, en nu dus weer 1, ideaal....onze oudste gebruikt hem nu ook gewoon aan tafel....
    zat er eerst aan te denken om de babyinzet erbij te halen, dit omdat hij niet meteen te gebruiken is, dit kan bij de bloom wel, maar wel langer!!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Een van de beste aankopen geweest!
    Echt een hele fijne stoel.
    En doordat je hem aan tafel kan schuiven is het ook niet zo'n 'sta in de weg'

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Geweldig ding, zoon van 8 zit er nu nog goed op. Hij is nu nog zo mooi(na 7 jaar intensief gebruik!) dat we dezelfde straks voor de baby gaan gebruiken.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Sinds ongeveer een half jaartje is er ook een newbornset van, waardoor je de trip trap vanaf de geboorte kunt gebruiken. We zijn super blij met de newbornset omdat zoonlief altijd wakker was tijdens het eten en er zo gezellig bij kon zitten. De wipstoel op tafel is zo onhandig en bij een peuter erbij ook hartstikke gevaarlijk.

Zoonlief zit nu nog steeds prima in de newbornset en dochter zit op haar triptrap ook nog steeds heerlijk. Manlief zit ook regelmatig op een trip trap. Leuk vinden wij ook dat je allerlei kleuren hebt, wij hebben turqouise en roze en dat staat heel vrolijk.

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor jullie reacties.
    Dus als ik het goed begrijp is het een aanrader om de baby set te halen en een stoelverkleiner moet dan ook nog toch?
    Maar eigenlijk mogen ze er zo ie zo toch pas in als ze kunnen zitten zo rond 6 mnd?

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De newborn set is een soort van babysitter die je in de Tripp Trapp klikt waar het kindje dan in licht als het ware. Daardoor kun je de stoel al vanaf geboorte gebruiken tot een maand of 6 a 7 en dan kan je kindje in de stoel met de voorbeugelset.
    Toen mijn zoontje net geboren was was hij er nog niet maar voor een eventuele 2de zal ik hem zeker aanschaffen.

8. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    heb de zwarte stoel.
    vind hem lastig schoon te maken, en het ding aan de voorkant(die voorkomt dat ze eruit vallen) is bij mij inmiddels bijna bruin..verf bladdert er gewoon af (heb echt alleen maar met doekjes schoongemaakt)!
    Verder wat erg lastig is is dat als je de stoffen verkleiner gebruikt en je moet deze wassen (wat toch regelmatig moet gebeuren), dan moet je de hele stoel uit elkaar halen om dat los te krijgen.
    Ik zou denk toch voor een goedkopere versie gaan..

wat wel handig is is dat je hem zo aan tafel schuift!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jij hebt nog de houten voorbeugel dan, want bij de nieuwe kunstof beugel zijn al die problemen opgelost. De beugel kun je nu aande onderkant heel makkelijk los klikken om het kussen eruit te halen. Je hoeft dus niet meer de halve stoel los te schroeven. Hij is iets minder mooi dan de houten maar veel praktischer. En je ziet er niks van als hij onder tafel staat.

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij hadden eerst de bloom fresco maar achteraf zo'n spijt dat we de tripp trapp niet meteen hadden gekocht. Bevalt zoveel beter en dochter zit er super in. Hier dus ook heel tevreden.

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Dus als ik het goed begrijp ( als ik het kindje er vanaf 6 maanden in wil laten zitten ) heb ik nodig de stoel :D een voorbeugel setje van kunstof en een stoelverkleinertje?

Hebben jullie geen last van verkleuringen enz? En er zit zo ie zo toch 7 jaar garantie op? En hout is toch altijd goed schoon te maken omdat het niet ruw is?

12. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Helemaal happy met onze tripp trapp.
    Zou als ik weer een kindje krijg wel een baby sit erbij kopen.
    Lijkt me wel handig met de hele fam aan tafel..
    Zo'n wippertje op tafel is het ook niet echt!
    Nu nog een kleur en een kussentje kiezen----> dat vonden wij dan weer lastig!
    Nou succes...
    Oja niet op youtube kijken!!!(het omvallen van een tripptrapp)
    Dat probleem is opgelost doormiddel van de voet verlengers....

13. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Helemaal tevreden met de stoel!!

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb er 1 en ik ben er helemaal blij mee. Er komt er nog 1 bij voor de baby en dan ook een newbornset.

15. misa

misa Niet meer actief

Ik heb alleen ervaring met de stoel op mijn werk of bij anderen en wij willen 'm dus ook straks!
    Ik vind alleen de nieuwe verkleiner (plastic) jammer, dus wie weet kopen we die op marktplaats.

De babyset zou ik niet kopen, ik vind het te duur..! Het is een soort zitje/wiegje dat je aan de stoel kan bevestigen waardoor pasgeborenen er zo ook gebruik van kunnen maken.

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor de vele reacties :D
    Ik ben helemaal overtuigd. Wij halen de roze trip trap met dat plastic voor stukje en stoel verkleiner. De babyset kopen we niet hebben een goed wippertje en vind het ook veel geld.

@ Jois: Bedoel je dat plastic voorstukje? Wat zijn daar dan nog voor andere oplossingen voor?

Deel Deze Pagina