Op vakantie met baby 10,5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Natas80, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas80

Natas80 Lid

16 okt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, wij gaan binnenkort voor het eerst op vakantie met onze baby van dan 10,5 maand. Nu heb ik er al een paar berichten over gelezen en heb ik wel een idee van wat mee te nemen, maar ik vind het toch een beetje spannend!

We gaan met het vliegtuig naar Spanje. Wat hebben jullie meegenomen wat absoluut onmisbaar was? En wie kan me vertellen waar ik een reiswaterkoker kan vinden zonder de hoofdprijs te betalen?

We zitten in een hotel dus een magnetron is niet aanwezig, vandaar de reiswaterkoker, dan kun je toch altijd een flesje of papje maken zonder dat je ermee moet gaan zoeken naar een opwarmmogelijkheid:)Lijkt mij erg handig of is het onzin?

2. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Natas,

Je kunt een dompelaar kopen bij oa de ANWB. kost ca 13 euro, daar kan je water mee opwarmen. Gaan wij ook aanschaffen :D

Het enige wat ik echt onmisbaar vond was de draagzak.

Verder is het handig om voldoende hydrofielen mee te nemen, een speelkleed (als je baby daar op blijft spelen:))goede zonnebrand, petje (met flap in het nekje), wegwerpwashandjes, zonnebril & speeltjes.
    Eventueel eten (poedermelk, potjes (voor in het vliegtuig) & luiers.

Oja, wat ik ergens heb gelezen.... Ducktape! Om eventuele stopcontacten waar ze bij kunnen mee af te plakken!

Komt helemaal goed de vakantie! Gewoon lekker van genieten!
    Veel plezier alvast!

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Kijk even of je in het vliegtuig eten kan laten opwarmen.
    Wij vliegen met Ryanair van de zomer (niet de voorkeur, maar had qua tijden de beste optie) en ik las dat die geen flessen opwarmen aan boord.
    Ducktape is wel een goede, vergeet vaak dat die kleine over een aantal maanden misschien wel kan kruipen.
    Denk even na of je iets van een buggy of wandelwagen mee wil nemen

4. Natas80

Natas80 Lid

16 okt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties!!

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid