Mijn meisje gaat dus volgende week mee naar de wintersport (ze is dan bijna 6 mnd). We gaan daar natuurlijk iedere dag wel eventjes lekker wandelen in de sneeuw enzo, maar nu vroeg ik me af of het verstandig is iets van een zonnebrilletje ofzo aan te schaffen? Alhoewel ik haar natuurlijk niet in de felle zon ga doen, maar is het verstandig? Ik vraag me alleen af of ze zoiets niet juist heel vervelend vindt zitten. Moet natuurlijk dan met iets van elastiek ofzo om haar koppie? Wat denken jullie?
De zon weerkaatst toch op de sneeuw en is erg fel aan de ogen. Ook al zit je niet direct in de zon. Een goede zonnenbril is zeker wel aan te raden. Je kunt zo een met zo'n bandje proberen. Ze zijn speciaal voor baby's gemaakt, dus ik neem aan dat het niet heel vervelend zit, misschien geleidelijk alvast aan laten wennen.
Ik zou het zéker doen! Toen Charlotte 6 maanden was zijn we 3 weken naar Spanje geweest, ik heb haar toen ook een zonnebril gekocht en ze heeft hem ook vaak gedragen. Is er eentje van Babybanz, gekocht bij Prenatal. Zit een brede elastiek aan en blijft heel goed zitten. De eerste 2 keer vond ze het helemaal niks maar we hebben volgehouden hem steeds op te doen en ze was er dus heel snel aan gewend. Zeker als je naar de sneeuw gaat zou ik hem zeker op doen, dat weerkaatst zo en kan echt je ogen beschadigen, zeker bij zo'n ukkie. Fijne vakantie gewenst trouwens!!
Ja, ik zou het zeker doen maar inderdaad wel een goeie (niet zo'n dingetje van de HEMA... dat helpt niets). Hopelijk wil je kindje 'm ook ophouden.. die van mij trok alles van zijn neus af. En om 'm nou vast te plakken met tape... ging me ook wat te ver
Ik zou er wel even eentje kopen. Die zijn met een elastiek aan de achterkant. Babybanz Nederland, baby-banz, zonnebrillen voor baby's en peuters, baby-zonnebril, kinder-zonnebril.
baby banz zijn ideaal hebben wij ook gekocht voor ons meisje vorig jaar en ze heeft ze dit jaar ook weer opgehad onder andere te koop bij prenatal... maar ik heb ze wel vaker gezien in gewone winkels
Baby Banz heeft ook speciale skibrillen voor de allerkleinsten! Bijvoorbeeld te koop op www.kleertjes.com: Bekijk bijlage 46512 http://www.kleertjes.com/?page=browse&af[m]=175&af[p]=3000&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=0&fs[t]=1&fs[k]=1&fs[ct]=0&fs[p]=1
Wij zijn ook op wintersport geweest met ons kindje toen hij 4 maanden was. Zeker een zonnebrilletje opgedaan. Bij ons doet de zon op de sneeuw ook zeer aan de ogen dus ook voor je kindje. Gewoon doen, staat nog leuk ook.
Wij zijn ook gegaan toen luca 5 en halve maand was. Had idd een zonnebrilletje op. Een skibrilletje is niet per se nodig. Je kleintje vindt de zon echt te fel. Ook als hij niet schijnt is het licht vaak erg fel voor je kleintje. Zo'n babybanz is genoeg. Je moet bedenken dat zo'n skibril erg groot is voor je dochter en ze dat niet gewend is op haar neus te hebben. Let er vooral op dat hij ook uv-protected is.
Wij hebben toen ook gedaan. en me meisje vondt het prima. als ze in de wagen lag met de regen kap er voor (tegen de sneeuw) dan had ze hem niet op maar anders wel. Bekijk bijlage 47085
Hier eentje gekocht op koterkado.nl met een rekband met velcro en achter op de rekband kan je de naam van je kindje laten drukken. Echt héél cool!!!
@scheetje: Klinkt goed! Hier dezelfde als binnabinna bivakmutsje onder dr cappuchon.. Perfect (gewone muts doet ze steeds af.. Maar dat zal met 6mnd wel meevallen nog )