welke maat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door caroline16, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn dochtertje zit ook al in mt 74 en sommige shirtjes worden al wat krap, dus ik moet hier straks ook al mt 80 halen.
    Broekjes gaat ze naar 68. Hier heeft ze gewoon een breed bovenlijfje en een bol buikje.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heb niet alles gelezen..

Maar ik ga echt nu nog geen kleren kopen voor van de winter. Zonde van mijn geld, hoe hard ze groeien weet je nooit.
    Ik wacht wel todat het kouder is dan hangt het er ooknog gewoon.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Shirts en broeken zijn altijd wel te krijgen, daar kun je gewoon mee wachten. Maar een jas "moet" je wel in juli/augustus kopen, anders zijn de meeste al weg en heb je maar weinig keus! Heel erg maar het is wel zo (en zo blijft het in stand want iedereen doet eraan mee :()

4. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    kleding van de C&A vallen altijd erg klein heb ik al meerdere malen ondervonden. Ik neem het zowieso 2 maten groter als ik daar wat zie wat ik wil hebben..
    ik zou dan voor 92/98 gaan.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja dat klopt, tegen de tijd dat het koud word is al het leuke of het maatje wat je nodig hebt weg! Heel vervelend!

Net zoals je zodra de kinderbijslag binnen is geen schoenen meer hoeft te kopen want al het leuke is weg, lijkt dan altijd wel een run op die dingen..

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    een kennis van mij koopt inderdaad 2 weken voordat kinderbijslag word betaald spullen.

hier al heel wat winterkleertjes gekocht hoor.
    leuke jurkjes van mim-pi is ook een merk wat al snel uitverkocht is dus moet je wel snel bij zijn.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar 98 truitjes zijn die mauwtjes dan niet ontzettend lang?

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ja het is maar goed dat het nu nog korte mouw is ;) maar ja maat 92 is haast alweer te kort en de mouwen zijn nu juist goed......
    dat is een nadeel van een lange romp :( vind het namelijk niet staan als je de riem in zijn broek kunt zien zitten omdat zijn truitje zo kort is..

liefsz

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even als tip: C&A vind ik wel erg krap vallen

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

oke meiden,
    dankjulliewel voor de reacties!

dus het beste kan ik qua kleding maat 86/92 nemen, en qua jas en bodywarmer dan 98?

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik zou echt geen 98 nemen, dat lijkt me echt veeeeel te groot voor de winter. Is het anders niet een idee om te gaan passen in de winkel? Trek haar gewoon een jas aan, en kijk hoe ruim hij zit om haar lijf, kijk naar de mouwtjes en dergelijke. Heeft ze nog veel ruimte dan kun je de huidige maat nemen, heeft ze wat minder ruimte dan pas je een maat groter.

Een winterjas moet dan wel de hele winter meegaan maar ze moet er ook niet in verdrinken.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Dat zou ik ook doen!

13. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja nu ik erover nadenk heb je daar wel gelijk in ja..
    ik neem dr gewoon mee ;) dan pas ik eerst 86 en als ik denk dat die niet de hele winter mee kan, haal ik 92 ;)

Deel Deze Pagina