ik vond het helemaal niets, ik heb hem getest in de winkel, als je uitgaat van het rechterplaatje boven, ( bak naar je toe groter kindje van je af.) dan is dat zoooo ontzettend zwaar sturen, en het is gewoon ook echt een lang lomp ding. (vind ik )
daar ben ik dus ook bang voor, dat ie net als die 2ling wagen achter elkaar zwaar duwen is en lastig door de bochten gaat.. ga zowie zo ook nog in de winkel testen enzo ook andere wagens.. maar ben nu vast aan het rond kijken op internet
Ik kwam precies dezelfde wagen tegen, was/ben ook reuze benieuwd naar de ervaringen. De wagen ziet er wel mooi uit!
de phil&teds lijkt me ook wel wat, maar heb het iedee dat waar de baby onderhangt te veel heen en weer slingers..
Ik ben niet zo weg van de Phil&teds......vind het model (nog) niet zo mooi. Gisteren de Icandy gezien....vind alleen de prijs zo mega!! Verder wel een leuke wagen om te zien
ik vind de phil&teds ook niet zo mooi, maar denk dat ie super praktisch is, en dat is voor mij belangrijker nu lijkt mij niet zo stevig, vooral voor de wat oudere kindjes..
Heb zelf de phil & teds vibe gekocht, kleine man is straks 14 maanden als zijn broertje wordt geboren. Heb heel veel gelezen en proefgedraaid in verschillende winkels met verschillende duo wagens. De phil & teds kwam voor ons toch als winnaar uit de bus. Had in eerste instantie gedacht dat de baby straks er maar wat bij hangt en als ze beide zitten dat het net lijkt alsof je 1 kindje weg stopt, maar uit verschillende reacties van internet en wat ik zelf heb gezien is dit voor ons de beste keus. Heb zelfs meegemaakt dat twee kinderen bijna ruzie maakten over wie 'onder' mocht zitten! Heb de wagen alleen 2 maal uitgetest met baby van mijn vriendin (nu 5 maandjes) en mijn zoontje van nu net 1 jaar en ben alleen maar heel blij en positief over deze wagen!
vriendin van mij heeft hem ook, maar de oudere sport ofzo.. en ze is ook erg tevreden ermee.. maar de vibe daar kan geen maxicosi op tocht?? maar dat is eigenlijk geen ramp
Weet niet zeker of de maxi cosi er wel of niet op kan, maar dat was voor ons ook niet belangrijk. Had bij de oudste ook niet een kinderwagen waar de maxi cosi op kon, gewoon omdat ik vind dat een jonge baby toch zoveel mogelijk plat moet kunnen liggen. Lijkt mij voor hun de lekkerste houding. Blijft wel een wagen die je gelijk aan staat of waarbij je denkt nooit dat ik mijn kleine daaronder in ga leggen! Voor ons wordt de kleine verwacht in november en bijkomend voordeel vind ik wel dat 'ie straks lekker beschut ligt.
Wij gaan morgen de zoom ophalen. Ik vind em ideaal en erg mooi. Ook wij hebben em getest in de winkel en hadden geen problemen. Hij is mooi en stevig.