was ik weer eens welke maat jas kopen jullie? gelijk aan de kleding maat of een maatje groter zodat ze er wat langer mee kunnen doen. Teun heeft nu maat 62/68 meestal al 68 en zou dan 74 kopen....of blijven ze lang ik maat 68 hangen? groet Janet
Ze blijven over het algemeen langer in mt 68 zitten, maar ik heb voor Tim.. (nu ook mt 68) een mt 74 gekocht. Het jasje heeft hij nu ook al wel eens aan. Het is dan wat groter, maar het kan net.
die van mij is 10 maanden en past nog steeds in 68 maar draagt nu ook 74, ik heb voor hem voor de zomer maat 80 gekocht
Tymen draagt nu maatje 68 van winterjas en die is nogal groot, maar ik heb ook een jasje maat 68 en die valt klein. Van gewone kleren draagt Tymen nu nog 62. Ik ben van plan om een jasje voor de zomer in maat 74 (of een grote 68) te kopen, volgens mij kan hij er dan wel de hele zomer mee!
Wat is dat voor iets raars! Elke keer als je een acht wilt typen verschijnt die smily met de zonnebril! Bedoel dus achtenzestig!
Ik heb voor Sam zelfs zomerjasje maat 86, ze heeft nu maat 68. jasje hoeft alleen bij de mouwen worden omgerold, dus ik denk ook dat het aan het model ligt. Deze had ik wel ff gepast in de winkel. Succes