willen gaan zitten vanuit rugligging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door taschke, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena wilt niet kruipen en niet omrollen maar wel altijd zitten en staan.(wilt ze al 2 maanden)
    Als ze dan zit op mijn schoot lukt het haar om te gaan staan en dan wilt ze ook niet meer gaan zitten.

    Maar nu begint ze als ze ligt zo sit ups te doen om recht te komen.
    Ze kan al in een half zittende houding komen alleen.
    Op mijn schoot kan ze al een halve minuut alleen rechtzitten.als ze half tegen mij aan ligt kan ze alleen gaan rechtzitten en het zo even volhouden;Ze doet dit allemaal uit haar eigen,ik dwing haar tot niks...

    Herkent iemand dit en gaat ze zo toch kunnen gaan rechtzitten door zo vanuit rugligging omhoog te komen?

    ze stopt gewoon niet,als ze wakker in haar park of bed ligt doet ze de ene poging na de andere :(

    vind het zielig dat ze zo bezig is maar ik kan het toch niet tegenhouden.
    vraag me gewoon hoelang het duurt dat het echt gaat lukken dat zitten?
     
  2. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ruben is hier ook al wel een paar weken druk mee, was erg vroeg..Maar kan ook nog niet zitten, ik denk dat het per kindje verschillend is
     
  3. Niet meer actief

    danisha doet dit ook al heel erg lang.. die zal wel een sixpackje krijgen haha
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Taschke, dat doet isabella ook. Ze ligt op haar rug wat te kijken en niks omrollen. Zet ik haar iets rechter, dan gaat ze zitten, :confused:

    Ik laat haar maar. Elk kind ontwikkelt zich anders. Misschien kruipt ze later, maar zit ze al eerder.

    Isabella doet het alleen niet helemaal vanuit rug. Alleen als ze half liggend ligt. Toevallig vandaag voor het eerst, :)

    Lekker laten gaan hoor,

    Ik heb een bumbo stoel gekocht. Dat vindt ze ook geweldig! Ken je die stoelen?

    ( heb je dit ook bij ons staan? )
     
  5. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Bosi:neen,staat alleen hier(tot nu toe ;) )

    Elena doet het ook wel al een tijd maar vandaag is het het overdreven veel :)
    Heb het gevoel dat het ieder moment kan lukken(maar weet dat het nog even kan duren tot het echt lukt)

    Ik vroeg het me gewoon af of het uiteindelijk ook zo lukt :D
     
  6. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    mathijs doet dit ook al vanaf dat hij nog maar erg klein was. Nu kan hij nog steeds niet zelfstandig gaan zitten, wel kruipen en staan, maar voor het zitten heeft hij nog net niet de klik gekregen. Volgens mij gaan de meeste kindjes eerst op hun zij en van daaruit zitten en maar weinig vanuit lig meteen rechtop zitten.
     
  7. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Emir wilt ook absoluut op schoot niet liggen :rolleyes: al zeker een maand dus ook erg vroeg. Het lijkt wel alsof hij zijn buikje aan het trainen is als hij dat aan het doen is. :D

    Hij geeft wel aan dat hij er klaar voor is daarmee maar ik vind het nog zo vroeg zou dat wel goed zijn?

    groetjes
     
  8. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris doet dat ook heel veel! Maakt ook niet uit waar hij ligt (box, schommelstoel, kinderwagen) hij probeert het altijd! Alleen zit Joris nu al heel stevig dus op schoot zit hij nu altijd tegen me op en de laatste weken gaat hij altijd iets vooruit zitten zodat hij "zelf" gaat zitten. Dit gaat steeds beter en ook als ik hem naast me neer zet blijft hij zelf even zitten. Ik dwing ook niks, ging allemaal vanzelf en denk dat ze wel aangeven wat ze wel of niet willen en kunnen.
     

Deel Deze Pagina