Ik ga even op kraamvisite bij de buurvrouw. Haar kindje is een maand te vroeg geboren, had wat complicaties, maar is nu lekker thuis. Ik wil graag leuke kleren voor de beeb kopen, maar nu mn vraag: welk maat hebben ze het langst aan? Ze heeft veel in maat 62 en 68. Zal ik nu kleinere maatjes kopen? Of juist maat 74? Maat 74 kan 'ie natuurlijk nog lang niet aan, pas tegen de zomer, dus ja.. zomerkleren hebben ze nu niet in de winkels... Of toch maar iets in maat 62? Gok namelijk dat 'ie daar nog wel lang mee kan doen. Voor de ervaren dames.. Help! En alvast bedankt natuurlijk! Liefs Alina!
Lianna is 1,5 week te vroeg geboren. Maar ze heeft echt erg lang gedaan met 50/56. Ze was bij de geboorte 50cm en 2980 gram. Ik denk dat ze pas sinds week 11 naar de maat 62 is gegaan. Ik zou dus iets kopen in de maat 56 (tenzij het al een grote baby is nu).
ik zou zelf altijd voor een grotere maat gaan aangezien ze denk ik zelf genoeg heeft ingeslagen voor de kleinere maten. 74/80 is een maat waar je wel redelijk lang mee kan. En er zijn nu denk ik genoeg leuke kleertjes te koop die je in de zomer ook zeker kan dragen. Tis namelijk niet altijd zonnenschijn in de zomer
Okee, dan ga ik nu gewoon kijken naar wat er is! Hij is nog steeds erg klein, daarom misschien wel iets richting 56/62. En als ik iets leuks zie voor een grotere maat, doe ik dat. Vind het wel leuk als hij er ook echt iets aan heeft. Beiden bedankt! Hier heb ik even wat aan... Ga ik nu nog even shoppen! Liefs Alina!
ik zou 56 doen, vaak hebben mensen zelf alleen unisex in die maten, dus echt een lekker stoer lief pakje!
Keld was 49cm bij de geboorte en is al flink gegroeid, maar in sommige kleertjes maat 56 kan hij nog in hoor! Valt te zien wat, maar ik heb enkele pyama's die hij nog aankan. Zal niet meer lang duren, maar hij is ook al 2 maanden hé.. Ik zou dus 56/62 kopen.
ik ozu ook voor 56 gaan... demi is 2 weken te vroeg geboren was 48 cm en 2550 gram... ze is nu flink gegroeid maar past nu nog sommige kleertjes maatje 56... en ze is nu 4 en een halve maand... en ruim 6 kilo.. liefs