Abc design zoom

Discussion in 'De babyuitzet' started by lennylenn, Aug 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Iemand ervaring met deze duowagen? mijn voorkeur ging eerst uit naar de easywalker. maar nu kwam ik deze tegen en die lijkt mij ook wel heel erg fijn.

heeft iemand hier ervaring mee?

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  3. lennylenn

nee helaas niet. zocht ook al op internet naar reviews mja ik geloof die nooit eingelijk. en op de site van de consumentenbond kon ik niks vinden. staat wel samen met de easywalker in de top 3 best verkochte wagens

4. lennylenn

hmm dat gaat em hier niet worden. denk dat ik dan maar ergens anders moet zoeken naar ervaringen met deze duowagen.

5. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry geen ervaring mee, wij hebben voor onze tweeling de "icandy peach" gekocht, ik vond de abc zoom zo lang ...

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb em en hij is ideaal! Dat lange valt reuze mee. Je kan er de smalste paadjes mee door in de winkels. Kies zitten en liggen er heerlijk in. Ik zou geen andere willen. Hij is heel makkelijk in te klappen. Als je er nog vragen over hebt mag je me een pb sturen. O ja, ze zijn als je een nieuwe wilt in Duitsland bijna 300 goedkoper.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb hem gezien en ik vind hem erg mooi!
    Heb dan wel geen tweeling of twee kids...maar ik zou voor deze gaan denk ik. Naast elkaar is zo breed en een gewone tandem...ja met zo'n babynestje lijkt me niets!

Ik vind het ook leuk dat ze naar elkaar kunnen kijken...bij bijv. die icandy zit er eentje onderop opgepropt naar de rug van de andere te kijken. (zo lijkt het op de foto...weet natuurlijk niet hoe dat in het echt is)

Share This Page