Ik vind het stage bed van vtwonen echt super leuk, maar helaas past het net niet in mijn zoon zijn kamer. Er loopt een ombouw van de openhaard door zijn kamer en daardoor past er precies een bed van 2 meter tussen en is er dus geen ruimte voor een bedombouw. Het moet dus eigenlijk een stoer bed worden met de poten onder het bed (onder het matras gedeelte) ipv er naast. Ik kan het echt niet vinden via internet, iemand tips? Met opbergruimte in de vorm van lades..
Kan je een timmerman niet vragen om het op maat te maken,bv 1.90 lang?Ik weet niet hoe je anders uitkomt met de matras als het bed precies 2 meter is ,matras kan je ook in 190cm kopen.
Mijn man heeft het huidige bed van mijn zoon gemaakt. Precies 200x90 cm. Maar dat model wordt een beetje te kinderachtig. En nu met 3 kinderen heeft hij ook niet meer zoveel tijd en ik niet meer zoveel geduld Via een timmerman wordt denk ik super duur, hout is momenteel echt ontzettend prijzig. Ik ben nu marktplaats aan het afspeuren. Misschien een saai model met lades een mooie groene kleur geven bijvoorbeeld. Mocht iemand weten welke kleur VTwonen gebruikt heeft bij de stage lijn dan hoor ik het ook graag