Kan iemand mij vertellen welk merk luier dit is? Ik heb een luiertaart gekregen, maar geen idee welk merk. Het is in elk geval maatje 3. Mochten de luiers bevallen (of juist niet) dan weet ik welk merk het is.
DA is het ook niet, en C1000 ook niet... in elk geval bedankt voor wat het niet is. Nu hopen dat iemand weet wat het wél is. haha!
Ik gebruik ze zelf niet, maar op het kdv van mijn zoontje gebruiken ze deze luiers. Ik vind ze wel gaan. Ik heb het idee dat mijn zoontje er wel wat gevoelig voor is, hij krijgt vrij snel rode billen van die luiers.
bumblies lekken snel door, bij onze oudste iig wel. voor de grotere maten voldoet de aldi bij ons een heeeeeeel stuk beter..
Idd bumblies (ook bij de hoogvliet te koop). ik heb ze nu omdat ik gratis pak had gekregen, vind ze wel redelijk. op het kdv gebruiken ze deze ook. Ik vind ze niet echt super nadelen hebben.
Herkende het gelijk Bumblies.. (hier bij de dekamarkt te koop) Had ze bij mijn zoon maar vond ze erg stug en breed. Daarna maar bij pampers gehouden. Maar iedereen vind weer wat anders fijn.
Nou, ik heb er 1 uitgeprobeerd en meneer besloot gelijk een grote boodschap te deponeren. Is goed gegaan, dus ik maak sowieso deze luiers wel op denk ik. Vind ze niet super super fijn, maar ze functioneren wel, dus jammer om weg te gooien. Luiers zijn al duur genoeg!
Ik heb bij Finn lang bumblies gebruikt. Nooit een probleem gehad tot nu, hij draagt allen nog in de nacht en luier en plast dan gewoon heel veel! Ik vind ze veel fijner dan kruitvat of AH. Die lijken wel van karton. En van kruitvat krijgt finn ook heeeeeel erg uitslag.
Bumblies idd, en je hebt ze volgens mij ook bij Dirx en Vomar. Ik vind ze best prettig in gebruik, tot aan maat 4. Vanaf 4+ zitten ze wat vreemd, vind ik.