Hoi allemaal! Ik heb net een link gekregen van een collega waar je kunt berekenen of je zwanger bent van een jongen of een meisje. Misschien is het een oude link, maar het is zeker het proberen waard! http://www.centrale.nl/baby/ Succes! Groetjes, Chocoprinses
ik weet niet of hij bij mij klopt, maar ik had een jongen moeten zijn en mijn broertjes hadden meisjes moeten zijn. 50-50 kans dat de tabel het goed heeft toch? overigens staat er op deze site ook een link naar
Dat is de chinese kalender... Bij mij klopt ie waarschijnlijk maar bij veel mensen klopt ie niet hoor...
deze klopte bij mij bij de vorgie keer deze keer weet ik nog niet. maar heb ergens anders ook een andere gevonden war alles precies andersom staat dus is maar net op welke kalender je kijkt. op die andere klopte het bij ons dus niet hahaha. bij deze bij mijn schoonzusje trouwesn ook allemaal en die heeft er 4
hey hey jah zijn meerde van die chineze kalenders maar volgens mij gaat dit kee niet kloppe bij ons op de kalenders staat meisje maar dacht tog bij de echo vn 14 weke en 2 dage een plassertje zag whahahahaha anders eet ik een wc borstel op wgagagaahaha geintje! groetjes xx
Leuk! Als ie klopt, heb ik gelijk, want mijn vriend denkt dat het een meisje wordt en ik een jongen Al maakt het uiteindelijk natuurlijk niet uit
Ik ben heel benieuwd of ie bij ons klopt... Mijn gevoel zegt dat het een jochie is, maar volgens deze kalender moet het een meisje zijn. Nog maar 28 weken, en dan kan ik uitsluitsel geven