heb ik een mooi kerstjurkje gevonden voor mijn dochter is hij er alleen in het blauw. wij willen hem graag in porcelain. Wie o wie weet waar ik dit jrukje wel kan krijgen? heb al gegoogled op name-it en dan krijg ik winkels online waar ze nam-it verkopen, maar niet dit jurkje Kinderkleding van name it - Officiële nameit Webshop het gaat om het jrukje met zwarte bovenkant en dan witte onderkant met zwarte stippen.
Oei ja dan ben je denk ik niet de enige die hem zoek ik namelijk ook al heel lang maar helaas niet gevonden.
ik zie wel dat hij op de duitse site nog voorradig is correctie ook alleen nog in het blauw hij gaf eerst wel de andere kleur aan
Heb hier een winkeltje in het dorp dat name-it verkoopt wil morgen wel even voor je kijken welke maat zoek je?
Hier is laatst een filiaal van Name-it geopend.. Maar betwijfel of ze dit daar hebben.. De meisjeskleding daar is wel erg weinig.
k heb ook zon soort jurkje voor mijn dochter van name it bij wehkamp gekocht helemaal donker grijs is die. mt 134/140
He, daar was ik ook al naar op zoek. Als ik 'm niet kan vinden, ga ik toch maar die blauwe bestellen denk ik. Maar ik lees even mee!
Hier in t dorp zzit ook een winkeltje wat zulke feestkleding verkoopt ook van name it! mocht je het nou nog niet hebben laat dan even weten dan kijk ik even voor je morgen!!! heb wel zulke jurkjes zien hangen!! liefs Muis
@snoopy sorry even niet online geweest. mocht je nog gaan ik zoek maat 74 of 80 (ligt eraan hoe groot het valt begreep dat name-it ruim valt dus dan maat 74). lief dat je wilt kijken @marijke ik had het gezien bij de H&M maar dat jurkje was vanaf maat 86 @muis ik zoek maat 74 (anders 80) lief dat jullie willen kijken
wat een schattig jurkje,, zou het niet weten maar als je weet welk merk het is type het in google en wie weet vind je hem op die manier
Hier in het dorp verkopen ze de feestcollectie van Name-it ook. Mochten de andere dames je niet kunnen helpen, pb me dan even dan kijk ik voor je.
Op naailes gaan! Is écht heel leuk (vind ik), kost bijna niets en je leert dit soort dingen vrij snel maken. En dan nog netjes ook, ik ben helemaal blij met mn naailes
wel te koop in duitsland? berlijn? daar ga ik volgende week heen. Als ik er dan aan denk (zwanger he...) dan wil ik wel zoeken en kopen. Laat maar ff weten