Hallo allemaal. Onze dochter wordt dinsdag 4 en nu gaat ze zowel op de psz als in groep 1 uitdelen. Nu heb ik cupcakjes besteld met bloemetjes erop. (deze stijl) http://www.taartenmama.nl/images_uploads/59.jpg En ik wil ze zo gaan presenteren. Blog ni ako: Cupcake bouquet, Fresh fruit skewers and Photos from Ykaie's Dora- Garden themed birthday party Maar is dit voldoende, of moet ik er nog iets van speelgoed/boekje bijdoen? Voor het afscheid van de psz heb ik kleurboeken en potloden gehaald, en dat trakteert ze vrijdag. Wat is gangbaar met trakteren, ik heb echt geen idee...... X Vera
Zou zeggen hou het simpel. Alleen een cakeje is genoeg. Dat je dan ook in groep 1 gaat trakteren? Heb ik bij mijn dochter niet gedaan. Alleen op psz met afscheid in okt. Volgens mij doet niemand dat hier. Maar dat kan per school verschillen. Je cupcakes zien er wel prachtig uit.
Ik werk op een kdv met kinderen van 3 tot 4 jaar en dit is zeker genoeg hoor! Het ziet er trouwens erg leuk uit!
Oke, dan hou ik het hierbij. Ik was wel aan't denken om vrijdag (dan hebben ze kerstdiner op de psz) om danoontjes in een zakje te halen (of knijpfruit) en daar een labeltje op te maken. Ik knijp ertussen uit, want ik ga na de basisschool. Dan hebben ze meteen een toetje bij hun kerstdiner.
heb je een suggestie? Op de psz is er niemand die een allergie heeft heb ik nagevraagd, maar in groep 1 weet ik het niet.
Is de kleine meid al een beetje gewend aan groep 1? Anders moet je er wel aan denken dat meteen alle aandacht naar haar uitgaat als ze gaat trakteren en dus ook daar haar verjaardag viert? Ik zou het persoonlijk zelf niet snel doen omdat het al heel wat is om naar de basisschool te gaan, laat staan om meteen in de volle belangstelling te staan met zingen etc... Maar daar vroeg je niet om, dus even ontopic, ik vind het meer dan voldoende! Het gaat om het idee
Wat een leuk idee zeg die cupcake dingen.. Zou het echt zo laten. Is genoeg hoor! En wat betreft je vraag voor het kerstdiner met die knijp fruit,. leuk idee met leuke tekst!
Meer dan voldoende, en leuk ook hoor! Er zijn kindertjes die met zakje aankomen waar bellenblaas, potloden, gummetjes, en allerlei (goedkope en dus ook binnen een dag kapotte) speeltjes inzitten en ik word daar soms zo simpel van. Gewoon trakteren, speelgoed krijg je wel van je eigen ouders.
Hey Miran. Vorige week die eerste keer, was schijnbaar alleen even in het begin dat ze de exorcist was Want de juf van de psz was nog gaan kijken erna, en ze zei tegen haar "kijk juf ik ben nu niet meer verlegen" Deze week is ze woe-do en vandaag gaan oefenen, en het ging meteen al super goed vanaf woensdag. Ze ziet me nog geneens meer staan Ze is nu bijna vier en niet meer verlegen zegt ze elke keer. Het uitdelen in groep 1-2 doet ze niet alleen, ik ga met haar mee. Want ze moet officieel van 08.30 tot 11.30 na de psz, en daarna niks meer. Maar ze deelt op de psz uit om 11.00 en daarna na 11.30 dus ga ik met haar na groep 1 uitdelen, en dan om 12.30 gaan we lekker na huis. De juf van groep 1 had al een kroon voor haar gemaakt, echt super lief... XX Vera
Wanneer geef je die traktatie dan? Want de dag dat hij jarig is valt op een vrijdag en dan gaat hij normaal gesproken wel naar het kdv maar we houden hem die dag thuis om wat leuks met z'n allen te gaan doen. Met Emma ook, haar verjaardag valt op maandag, ook een kdv dag.
Dinsdag is ze jarig, en dinsdag trakteert ze dan ook. Ze blijft tot vrijdag op de psz, en na de kerstvakantie gaat ze over na groep 1/2. Haar verjaardag vieren we morgen en zondag, en dinsdag middag gaan we samen lekker zwemmen.