Hoi dames, Ik zag op internet dat ze 100 procent natuurlijke derminax pillen verkopen tegen acne. Het helpt veel mensen met hevige acne en na 3 weken moet je al een zuivere huid hebben. Nu wil ik het bestellen maar veel informatie kan ik er niet meer over vinden. Wie kent dit product tegen acne en heeft er ervaringen mee?
Ik heb alleen ervaring met roaccutane..alleen dat mag niet als je een kinderwens hebt. Biergist tabletten werken ook bij acne , heb ik ook een tijd gebruikt
Hai xxmoonlightxx, Biergist zag ik ook. Ik heb nu de vitamines van kruidvat huid haar en nagels gehaald. Ik las dat biergist bijwerkingen kunnen geven aan je darmen. Hoelang heb je het gebruikt?
Poe is al meer dan 10 jr geleden. Maar het hielp toen wel. Uiteindelijk kwam het in een heftige hoeveelheid terug en toen bij de dermatoloog geweest
ohjee het was dus echt hormoonnaal. Ik heb het echt sinds me 15e en ook een echte hormoonaanval. Toen de diane pil gekregen maar door de risico's gestopt. En toen begon alles weer opnieuw . Iemand nog tips!