Precies dit! Ik vind deze met Swarovski ook mooi Swarovski MoederArmband Zilver - MamaKado: alles mooi voor moeders
Wat verzinnen ze toch een hoop onzin. Een 'moeder' armband.... weer zo'n commerciële verkoop truc. Waarom niet een armband uitzoeken die mooi is, die bij je past en voor een normale prijs. Je hebt hier waarschijnlijk niks aan, maar ik snap deze hele hype niet.
Heb op de tweede gestemd, omdat ie inderdaad tijdlozer is maar vind 'm niet "wauw" als ik eerlijk ben... Heb zelf trouwens deze RVS armband met Eternity Circle en Hart - MamaKado: alles mooi voor moeders
Ik vind die eerste echt zon armband die je zelf zou kunnen rijgen... die 2e is veel mooier naar mijn mening.
Tweede past bij alles en gaat denk ik langer mee. Eerste zou kunnen knappen en dan ben je de kralen kwijt.
De tweede. De eerste is me te druk, en ziet er niet naar uit wat je er voor betaald. De tweede mocht van mij iets sierlijker maar wel veel beter te dragen.
Armband nummer 2 is mijn voorkeur omdat het tijdloos is. Ik hou sowieso niet van kraaltjes dus die armband nu meer viel voor mij al af alleen door dat er veel te veel aan zit. Mijn moeder heeft ook een zo'n armband zoals nummer 1 maar dan met bedeltjes, en die bedeltjes zijn nu al bij niet meer te verkrijgen in de winkel en alleen nog maar te bestellen via internet volgens mij van zinzi.
Ik vind nummer 2 ook het mooist, maar waarom kijk je niet eens op etsy.com? Dat staat vol met dat soort armbanden en je kunt je eigen tekst erin laten zetten voor veel minder geld.