Wat een nacht!! Wat denken jullie? Tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nina010, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hou meiden

Nou de titel zegt het al.. geen oog dicht gedaan hier!
    Mauro ging gewoon slapen zoals altijd op zn normale bedtijd. Viel me meteen op dat hij heel bewegelijk was( we hebben zon babyfoon met beeldscherm). Vanaf 2 uur vanacht ging meneer constant op zn buik liggen.ik kan er dan weer uit want dan is het brullen want meneer vindt terugrollen naar zn rug nog niet zo leuk geloof ik.Hij lag ook constant half geplet tegen de spijltjes aan en constant de speen enof handen in de mond.

Hij slaapt normaal tot uur of 7. Nu maar om 5 uur bij ons in bed genomen want hij bleef huilen. Hele snottebellen uit zn neus, rode wangetjes en constant met zn handjes in zn gezicht wrijven.Overigens blijf hij wakker en jammeren. Ben er maar uit gegaan.Pap gemaakt voor hem, nou dat ging er niet van harte in. Zelfs huilen tijdens het eten...
    Ik zie geen witte puntjes in zn mondje maar er zitten waar de snijtanden moeten komen wel al een paar weken 2 bultjes..
    Wat denken jullie?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zouden goed tandjes kunnen zijn...
    Hier ook 2 nachten om de 2 uur huilend wakker... en wat t nou is geweest? Vannacht ging het weer prima. Soms kom je er gewoon niet achter. Misschien een sprongetje??
    Misschien zou ik toch niet de babyfoon aandoen? Ik zou er persoonlijk erg onrustig van worden doordat ik steeds ging kijken en luisteren. We hebben de babyfoon met 3 maanden weg gedaan. Als hij huilt horen we m toch wel.
    Sterkte...

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Misschien beetje grieperig

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ druif 78: wij hebben ook nog steeds de babyfoon aanstaan hoor. Wij hebben een nieuwbouw huis en daar hoor je echt niks!!

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dat gaat hier nu al zo'n 3 weken zo. Om 4/5 uur s'nachts is het gewoon gebeurd. Tja en wat het nou is...sprongetje, tandjes, verkoudheid...kan een combinatie van alles zijn.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier ook gehad een paar dagen. geen doorkomend tandje te bekennen dus we weten echt niet waar het aan lag. nu sinds 3 dagen slaapt hij weer gewoon lekker door.
    had ook rode wangetjes een een klein snot neusje maar het lijk me sterk dat hij weer verkouden is want hij juist net beter. buikkrampjes waren het ook niet. duss geen idee maar ben al erg blij dat hij weer goed slaapt.

Deel Deze Pagina