Ik moet even reageren want ik mis er eentje. Misschien omdat ie 40+ is? Gabriel Macht! (Harvey in de serie Suits) Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Tja, er zijn zo veel mooie mannen. Maar ik vind toch George Clooney wel erg aantrekkelijk. Ik weet niet wat het is, maar hoe hij er uit ziet op zijn 52e.....
behalve Paul Walker ken ik niemand van je selectie zal even moeten googlen haha ik vind Brandon Boyd een knapperd, zanger van Incubus
Ik hou niet echt van jongetjes, moeten wel een beetje mannen zijn , en dan het liefst lekker een beetje ruig of juist de perfecte british gentleman! Een beetje slim overkomen is ook prettig (tikkie arrogant, ook jammie). Lekkere hapjes vind ik bijvoorbeeld: Russel Crowe, maar alleen zoals hij was in Gladiator Hugh Grant Colin Firth David Duchovny Jon Hamm Matt Damon Benedict Cumberbatch Dan Stevens Bradley Cooper Christian Bale Michael Bublé (hele grappige vent, minder zoetsappig dan ik had verwacht) Njah, kan nog wel even doorgaan
Is Andy Whitfield al genoemd? hmmm.. jammer dat hij er niet meer is.. en een medespeler uit Spartacus Jai Courtney (Varro) zou ik ook niet wegsturen haha, maar wel een beetje een broekie nog (gezien mijn leeftijd ).
Types als Damien Rice, mannen met baarden doen het de laatste tijd plots erg goed bij mij. Vind een man zonder zo jongens-achtig en ben daar een beetje op uitgekeken denk ik.
Zoooo, hier moet ik natuurlijk nog even op reageren! Leuk topic! Met heerlijke mannen hihi! - Josh Holloway (met kort én lang haar) van o.a. Lost! Josh Holloway -- I didn't watch Lost or see ... | My idea of handsom - Ryan Reynolds. Jum! Ryan Reynolds who hails from Vancouver, BC is ... | My fav Canadians, - Matthew McConaughey (met én zonder shirt) mwhaha! Matthew McConaughey | Photography I Love