Volgens mij is Storm van de herenliefde. Niet dat het uitmaakt hoor! Bovendien heeft hij losse handjes, zo iemand kan ik niet aantrekkelijk vinden. Valerio is gewoon een lieffie! Moet ook altijd erg om hem lachen.
Ik dacht dat ie n vriendin had. Dat ie losse handjes heeft wist ik niet. Ken m niet persoonlijk. Daarbij, wentworth miller is gay maar blijft lekker. En de helft van de hollywoodsterren zijn drugsverslaafd of hebben losse handjes. Maakt dat ze minder knap?
Robert Pattinson Bradley Cooper Johnny Depp Jude Law En op het moment veel op televisie: Mark Tuitert!! Jammie, wat een aantrekkelijke man is dat!
Ooooooh....vergeet een hele belangrijke: Simon Webbe....poeh, daar krijg ik het echt warm van hihi! Die zwoele ogen en die prachtige glimlach! Dan glij ik bijna van de bank
Jeetje wat een freak.... Als ik die in de avond in een steeg tegen zou komen dan zou ik het in me broek doen...
Iets dichter bij huis: ik zou best een beschuitje of wat met mark tuitert willen eten! Daar straf je me echt niet mee!