Ik heb ze even gegoogled. Die Jensen en Robbie vind ik niks. De anderen op zich wel leuke eye-candy. Maar ook zo jong allemaal. (Of ben ik nou zo oud?) Ik kan altijd gefascineerd kijken naar Matthew McConaughey (waarom die trouwens niet voor een simpele artiestennaam heeft gekozen is me een raadsel). Ik,weet bij hem nooit of ik het nu een lekker ding moet vinden of een enorme eikel. Hij heeft in ieder geval wel 'iets'. Verder heb ik iets met Vin Diesel (da's tenminste een naam die ik,kan schrijven, haha) Echt ene plork* maar toch... Lekker. *plork = prachtig lichaam, ontzettende rotkop
Ik zit nu trouwens nog wat meer namen te googlen (Je moet wat op een kinderloze zondagochtend terwijl je man nog naast je ligt te pitten) Maar mijn hemel! Bij de helft van de jongetjes die voorbij komen zit ik me echt af te vragen of jullie zelf nog op de middelbare school zitten of dat jullie je heel diep moeten gaan schamen, haha. Ze hoeven ook weer niet stokoud te zijn, maar ik vind een man met een beetje een volwassen uitstraling toch ook wel fijn.
Ik vind zelf ook wel wat acteurs intrigerend en leuk om naar te kijken. Jason Statham en Kevin Bacon bijvoorbeeld. Niet dat ik ze heel erg aantrekkelijk vind, maar kan er goed naar kijken.
Vin Diesel!!! Ik weet niet waarom, want zooo knap is hij nou ook weer niet. Maar die looks in combinatie met zijn stem... Wow! Verder.. Zac Efron, Shia Leboeuf.. Hmm verder weet ik het even niet
Travis Fimmel als Ragnar Lothbrok in de serie Vikings!! (de middelste) En diegene die ernaast staat is ook niet verkeerd! (Clive Standen)
Ja Vin Diesel die stem idd Laat ml nou helemaal fan van hem en zn films zijn! Ik vind de films ook leuk dubbel pluspunt haha
Dan moet je de nieuwste film Dallas buyers club van Matthew McConaughey kijken. Dan weet je gelijk of je het een lekker ding vind of niet.
Oh en die stem van Vin Diesel krijg ik de kriebels van maar als die z'n mond houdt dan mag hij wel naast mij kruipen.
haha hier ook hoor. Ik kijk eigenlijk nooit films. Vaak heb ik wel eens een naam ergens zien staan in een showbizz artikel, maar weet totaal geen beeld erbij te geven. Beetje zoals het gezegde over die klok en die klepel Ik heb dan ook liever de oudere garde Hugh Jackman Robert Downey jr. Matt le Blanc (zelfs met zijn grijze coupe) Maar naast mijn toppertje thuis blijft mijn 2e echtgenoot toch... Michael Bublé (ik heb met hem in januari mogen knuffelen dus ja, 100 punten erbij gescoord!)