https://www.google.nl/search?redir_esc=&client=tablet-android-samsung&hl=nl-NL&safe=images&oe=utf-8&q=kivanc%20tatlitug&source=android-browser-type&qsubts=1395005131671#biv=i%7C0%3Bd%7C3UM_EPhD8_Po4M%3A kivanc tatlitug hij is zoo lekker
Dichtbij huis - in Belgiƫ - echt een zwak voor George Arrendell. Ongelooflijk knappe acteur . George Arrendell - Wikipedia
Ik vind Ricky Martin nog steeds een ongelooflijk knappe, maar ook ontzettend leuke man! Bekijk bijlage 383583
John Mayer een jongetje? Haha hij is 36 dacht ik Maar goed inderdaad dat smaken verschillen. Die Vikingen zijn ook jummmmmm.
Dan is hij ouder dan ik. Maar hij heeft zo'n jongensachtig koppie. Maar ja, ik heb een man die zo heel mooi grijs aan het worden is. Zwart haar dat nu op steeds meer plaatsen zo mooi zilver aan het worden is. Dus misschien vind ik ze er daardoor al gauw jong uitzien.
Hahaha ik ken alleen John Mayer en Ian Somerhalder de rest geeeen idee. Maar als ik aan jongetjes denk ik, denk ik Justin Bieber, die jongens van 1Direction enzo. Het is zoals iemand inderdaad ook al zei een kwestie van smaak.
Ik zit hier elke vrijdagavond te kwijlen bij Andy van der Meijer. Kwa inhoud niet echt geweldig maar die kop en dat lichaam .vind hem heeeerlijk.
Ik heb precies hetzelfde met Matthew McConaughey! En van mij mag hij gerust zijn kleren aanhouden. Maar hij heeft gewoon iets. En na de Wolf of Wall Street wist ik wat dat was. Hij is een ontzettend goede acteur. Die mannen vind ik interessanter en dus knapper dan alleen eye candy. Of Vin Diesel, daar heb ik dan weer niets mee
Ja bij mij moet er ook 'meer' achter zitten dan alleen een lekker hoofd en lichaam. Net als John Mayer, ik luister echt al vanaf mijn 14e naar zijn muziek. Betekend een hoop voor me Mooie muziek, goed gitaar kunnen spelen, charisma. En ook James Franco, kunstenaar, beetje een aparte, heerlijke humor en dan vooral die lach!
Channing.. jammmmm tweede foto is het bij mij zo duidelijk dat een man die liefde uitstraalt naar zijn kindje , zooooo lekker is.. Gelukkig heb ik dat thuis ook, een man met liefde voor zijn kids, haha.