Twee mannen uit mijn persoonlijke leefomgeving, waarvan 1 mijn man is staan toch echt bovenaan... Kwa bekende personen: - Trent Reznor (NIN zanger) - Rick Genest (Zombie boy) - Piggy D - Rob Zombie - Graffiti artist Nychos - Till Lindemann (Zanger Rammstein) Ik zou er wel een beschuitje mee willen eten maar meer dan dat ook niet hoor. Een van de bekenden uit de lijst had zelfs zin om met mij een beschuitje te eten volgensmij een poosje terug.
Hugh jackman Henry cavill Ian Sommerhalder Joseph morgan En ook ik word te oud want ik ken zowat niemand die jullie noemen.
Zag dat hij nog niet genoemd stond, hij speelt oliver queen in arrow. Lekker stoer in de nacht en een heerlijk hapje in pak overdag
Ik heb dus een hele andere smaak denk ik, maar ik vind een nederlandse acteur echt gewoon woest aantrekkelijk, vooral in zijn rol als Berry in Penoza.
En toen ik jonger was vond ik Jason Scott Lee echt lekker. Heb de film Dragon: the Bruce Lee story over and over and over gezien haha.
Mijn absolute nr 1 is toch wel Johnny Depp... Maar Brad Pitt (in Seven..) is ook niet onaardig . Benicio del Toro vind ik ook altijd iets hebben, hoewel hij niet valt binnen de standaard knappe man.