Huntelaar vind ik inderdaad ook lelijk... Maar er staan ook zat mannen van jullie tussen die ik wel weer leuk vind om te zien.... Smaken verschillen echt heel erg.
Ohhh die Marc Marie huijbregts idd... wat een vreselijkeeee vent!!! Díe stem gewoon... bleh! En Henk Jan smits... bah bah, met zijn vieze haar altijd!
Andries Knevel en Thijs van den Brink Die zijn echt te gggggggggggristelijk. (niets tegen normale christelijke mensen, trouwens - ben er zelf ook 1 )
eens HJS is passé en MM is ubergay hahah verder te veel om op te noemen half presenterend nederland is verschrikkelijk....
Rayman (van Rayman is laat) Oh, van die vent gruwel ik echt!! En vraag me niet waarom, maar ik vind hem echt vreselijk!!
Ow wat een fijn topic! Nou daar gaat ie: * met stip op 1: Albert Verlinde, iekssssssss! * verder: Rob Geus en Marc Marie Huijbregts * Piet Paulusma * Beau van Erven Dorens Zullen er ongetwijfeld nog een heleboel zijn maar deze schieten me het eerst te binnen.
met stip op nr 1: Andre Pronk... Bekijk bijlage 88335 - louis van gaal - Jordy van loon (is wel geen man, maar een super irritant jochie) - frans bauer - alexander pechtold - arie verrips (tv utrecht) - robert Jensen - jack spijkerman - jan jaap van der wal - bert visscher - youp van 't hek - Jan Mulder - broertjes de boer - barend en van dorp - lebbis en janssen - chiel beelen - hans teeuwen en nog genoeg die ik hier voorbij heb zien komen...
Jan Smit, Albert Verlinde, Rik/Ron Brandsteder, Gordon, Hans Kraay jr. Verder moet ik even denken..... haha