hahaha, 'alle mannen uit de carglass reclames's' ik erger me hier ook aan. Wat een sukkels en wat een kut reclame!
Christiano ronaldo!!!!! Bah wat vindt die kerel zichzelf knap! Ik denk dat hij natte dromen heeft van zichzelf LOL of allesinds van mannen
haha ik zou maar een heggeschaar meenemen, heb hem een keer van dichbij gezien (was optreden van bedrijfsfeest) en ja die wenkbrauwen mogen wel eens flink uitgedund worden Oja en Guus Meeuwis vind ik ook erg lelijk van dichtbij
Eeuw!! Steven Segal inderdaad! Films met hem zap ik zo snel mogelijk weg!! Net als christopher Lambert...
Die vind ik dus zoooo lekker!! Wie ik echt heel erg eng en vies vind is Willibrord Frequin!! Buiten dat het een kwal van een vent is heeft ie ook een kop alsof de ratten eraan gevreten hebben! Ieuw!
EEN MEDESTANDER!!!! Ik kan films met die gast NIET UITSTAAN! Enige die ik heb kunnen kijken zonder me constant aan die vent te storen is waarbij hij een paar uur vooruit in de tijd kon kijken. Vreemd genoeg en weet nog steeds niet waarom, paste die rotkop van hem er helemaal bij. Verder braakhekke en ratelband...blegh
Wat is dit? Euh....ik bedoel...WIE is dit??? Mn man vroeg of ik "the great kalegh zn foto aan t bekijken was. En daar lijkt hij idd wel ERUG veel op. (voor mensen die hem niet kennen...dat is de grootste worstelaar van WWE...dat waar "the rock" en "Hulk Hogan" vandaan komen)
gerard joling en beau v. erven dorens. gatverdamme wat een kerels. die gerard vindt ik net zo'n uil met z'n ronde brilletje.