Vin Diesel vind ik zo`n heerlijke stem hebben. En helaas te vroeg overleden maar Peter Steel. Van de band Type o Negative. Okee, van de muziek moet je houden. Maar die 2 zou ik UREN naar kunnen luisteren.
Met afstand op nummer 1: Alan Rickman, wow die man heeft een stem van fluweel, echt prachtig! YouTube - Alan Rickman Sonnet 130 Recitation
Vin Diesel had ik hier wel tussen verwacht ja Als ik een man in huis had met zo'n stem zou ik me waarschijnlijk elke keer doodschrikken, is mij iets té mannelijk Gerard Ekdom en Jeroen Latijnhouwers daar kan ik me wel in vinden, maar ik vind het ze dan ook leuk doen op radio en tv. Mag er graag naar luisteren. Bovendien heeft Gerard Ekdom nog een lekker bekkie ook
Echt?! Dat heb ik ook!!! Zijn we misschien toch niet zo gek... Edit; Zie nu pas dat jullie gevonden hebben wie het heeft ingezongen... Toch eens spieken wie dat is...
Vin Diesel idd... en hij mag er verder ook wel wezen En Michael Buble, en ook daar geld ook voor dat hij verder ook wel heel erg mag wezen
David Gallagher die doet de stem van Riku uit Kingdom Hearts, Steve Burton die doet de stem van Cloud Strife uit Final Fantasy en Rick Gomez die doet de stem van Zack Fair ook uit Final Fantasy.