Meiden, Laten we John Mayer niet vergeten (aldus een Mayer-fan van het eerste uur)!! En zijn fantastische gitaarspel (maar dat terzijde ).. Kwijl...Kwijl... YouTube - Slow Dancing In A Burning Room (Live in L.A.)
Whoo, ik ben echt van de (donkere) stemmen, mijn vriend heeft dan ook een héérlijke stem waar ik direct voor viel! Verder heb ik wel een lijstje van bekende namen ook hoor; Radiostemmen; * Jeroen Nieuwenhuize * Gerard Ekdom Film; * George Clooney * John Travolta * Leonardo DiCaprio * Johnny Depp Muziek; * De zanger van The Script, Danny O'Donahue * Frank Boeijen (vooral als ie aan 't eind van z'n tour zit, lekker hees) * Ed Kowalczyk * Michael McDonald * Will Young En over het algemeen vooral Britse mannenstemmen... dat accent doet 't 'm vaak! Heb ook met een Brit gescharreld, was niet voor niks, lol. Er zijn er vast nog meer, maar kan er even niet opkomen nu.
Aaaarrgghhhh, de stem van BONO blìjf ik bij zwijmelen (evenals bij BONO zelf).. En de stem van Sawyer uit de serie LOST (en zijn woest aantrekkelijke kop doet ook leuk mee)....Hmmmmm, zou die kerel de kleren zò van het lijf rukken als ik de kans kreeg
Wat ik wel fascinerend vind, is dat zijn zangstem zo anders is dan z'n spreekstem! Hij heeft een hele volle zangstem en kan best laag! Kijk dit: YouTube - Marc-Marie - Danny Boy
Eén naam komt in me op; Herman van der Zandt (van het NOS journaal)! Maar ook de stem van Jeroen van Nieuwenhuizen mag er zijn, die naam zag ik al ergens voorbij komen.