Ik heb een probleem met baby-dump/TNT, ik heb 2 dagen geleden via internet een buggy gekocht. Gisteren netjes een mail gehad van baby-dump met een track&trace code erbij, en vanmiddag stond er pakket afgeleverd. Ik blij, in de veronderstelling dat m'n buurman hem dan vast aangenomen zal hebben.. ( doet hij namelijk wel vaker). Kom ik thuis, geen briefje van TNT niks.. ik bij de buurman gevraagd, zegt ie ja er stond wel een doos in de portiek maar die is inmiddels weg. Blijkbaar heeft de bezorger van TNT dus gewoon MIJN buggy in de portiek gezet welke gewoon voor iedereen bereikbaar is en welke niet afgesloten is oid! Ik ben echt pissig:x, dacht yes hij is er dan kan ik morgen met koninginnedag lekker met de buggy eropuit. nou mooi niet dus Ik ga baby-dump zometeen een mail sturen, en hoop dat ik dan een 'nieuwe' geleverd krijg.. echt super slordig van de TNT bezorger!
Dit is inderdaad belachelijk! Ik zou als ik jou was ook een klacht indienen bij de TNT. Wellicht dat ze aan de hand van de dag en tijd (weet je buurman nog de tijd ongeveer toen het pakket in de hal stond?) achterhalen welke bezorger het was... Veel succes er mee!
Ja volgens mij zal je ook bij tnt klacht moeten indienen, babydump kan hier weinig aan doen denk ik, of als ze echt klantvriendelijk zijn zullen zij bij tnt klacht moeten indienen. Ben alvast benieuwd naar het resultaat.
Wij hebben ooit eens gehad dat ze een pakket bij de voordeur hadden gezet. Terwijl het sneeuwde. Manlief heeft toen ook een klacht ingediend en de desbetreffende persoon die de klacht in behandeling nam belde later in de week naar ons toe dat de medewerker had gezegt dat er een briefje op de deur hing dat hij het buiten mocht zetten. Nou manlief had zoiets dat hebben wij helemaal niet gedaan. De medewerker stond naast haar en die heeft best op zn kop gekregen. Dus ik zou gewoon een klacht indienen bij tnt want ze mogen het nooit in een portiek neerzetten. Succes ermee!
Das echt kut! Goed opletten nu wie er in jullie flat met een mooie nieuwe buggy zie lopen en dan toevallig dezelfde als dat je besteld hebt...
oh jeetje wat erg is die buggy gewoon gejat? ik had laatst ook zoiets met tnt hadden ze mijn pak gewoon in de tuin gedumpt en laatst ook hadden ze iets van h&m en ik had net ietjes later de deur geopend zegt die tnt bezorger: ik was net bezig om het pakje te vouwen om hem door de brievenbus te duwen :s wat een stelletje kneuzen zeg!!
dit is wel erg zeg van tnt. jeej, wie plant nou zo'n doos in en openbaar portiek. maar toch vind ik niet dat je dat bij de babydump kunt wegleggen en van hun een nieuwe kunt verwachten. tnt is in de fout gegaan iet de babydump die hebben hun pakket gewoon afgeleverd (aan tnt)
Hm ik zou idd een klacht, een beste klacht bij TNT neerleggen, met de vraag hoe zij dit denken te gaan oplossen!!! En eigenlijk gewoon eisen dat TNT dit gaat oplossen. Desnoods verhalen ze de schade op het loon van die bezorger die dit geflikt heeft..
Mee eens dat TNT de verantwoordelijke is hier. Maar ik denk ook dat TS niet degene is die er achteraan moet gaan, maar de babydump. Heeft TS al betaald?
ik zou eerst maar eens zeker weten of die doos wel jou buggy was. ik heb pas geleden ook gehad dat er stond afgeleverd en ik niks had gehad, ook geen briefje. Toen bleek mijn pakketje op het postkantoor te zijn.
TS kan daar zelfs niet achter aan dat moet de babydump doen. die moeten de tnt opdracht geven tot zoeken naar het product. balen en wat een enorm EI!
Nou ik heb hetzelfde gehad met ( dure ) kleding. Die stond op afgeleverd, maar ik had helemaal niks geen briefje of i.d. Ik direct TNT gebeld, en een klacht ingediend. Nu bleek dat de pakketjes man het bij een achterbuurvrouw had afgeleverd Wél een klacht bij TNT ingediend, want laat dan op z'n minst een briefje achter. Man is erop aan gesproken en heeft persoonlijk zijn excuus gemaakt...
ik zou idd ook de babydump inschakelen om het met tnt te regelen, anders moet jij een hoop gaan bellen en doen, zonde van je tijd en geld.
TS heeft van doen met de Babydump (hoewel zij hier ook niets aan kunnen doen dat die pannenkoek van een bezorger het zo heeft gedaan). Zij moeten achter TNT aan en verhalen dan hoogstwaarschijnlijk de schade op TNT. Ik hoop echt voor je dat je je nieuwe buggy krijgt!!
Ik zou het nog even afwachten. Ik heb - net als petrabr - ook meegemaakt dat er stond dat het pakket was afgeleverd, en toen kwam het gewoon een dag later. Misschien even bellen met tnt?
TNT heeft idd niks met TS te maken. Ik werk bij een tassen-webwinkel, en wij leveren ook met TNT. Als babydump net zo klantvriendelijk is als ons, moeten ze er gewoon voor zorgen dat ze een nieuwe krijgt. En tegelijkertijd zelf met TNT oplossen (vergoeding eisen+klacht indienen). Zo hebben wij dit laatst ook gehad, een koffer van 179,- twee keer afgeleverd en geen handtekening gevraagd (betalen we extra voor ook nog ) dus die medewerker heeft gewoon zelf getekend..(was gelukkig goed te zien, alle pakketjes die door hem afgeleverdwaren hadden dezelfde handtekening sukkel.. Maaar, als babydump de pakketten verstuurd zonder handtekening voor ontvangst, en babydump niet zo klantvriendelijk is, ben je dus je geld kwijt want kunt niets bewijzen..ben benieuwd hoe ze het oplossen!
Volgens mij ligt de bewijsplicht bij de babydump. Ik denk dat je juridisch wel sterk staan. Maar hopelijk komt het niet zo ver!
Wilde even laten weten dat ik van baby-dump al een mail ontvangen heb. Ze sturen een nieuwe buggy, echt super service! Ze zullen er nu vast bijzetten dat er getekend moet worden