welke mascara is echt goed?

Discussie in 'De lounge' gestart door sevgul, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Zwarte waterproof mascare van Yves Saint Laurent (ICI Paris +- 23 euro). Ik heb lange wimpers en heel veel mascara's (ook waterproof) geven af boven mijn oogleden.. Deze niet.

Schoonmaken; watje met Etos oog- en lipremover (blauw met doorzichtig spul). Goedkoop, vet, zeer effectief. Ik heb een gevoelige huid maar krijg er door de olie geen rode huid van. Ook zit er geen parfum in. Ideaal!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik gebruik de bruine van Mylene. Voor mij geen andere meer.

Kwebbel

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bruine of de zwarte van Chanel, is echt super en schoonmaken hier met oogreinigingsspul van lancome (blauw met lichtblauw).

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Max Factor Master Piece Max

Echt een aanrader!

edit moderator: tekst naar normale grote aangepast.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik gebruik de ene keer de High Impact mascara van Clinique en de ander keer de Max Factor 2000 calorie. Ik ben met beiden erg tevreden. Mijn wimpers worden er mooi vol en lang van en ze klonteren niet.

Om mijn make-up schoon te maken gebruik ik de doekjes van Douglas eigen merk, die zijn heel goed. En de producten van Clinique, die gebruik ik ook.

6. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik vind persoonlijk de Etos mascara maar niks,
    gebruik altijd van L oreal en Max Factor vind ik ook goed.

Als ik mijn make up er snel af wil hebben gebruik ik gewoon baby olie .

Ally

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dior heeft wel eens aanbiedingen, dan koop je een doosje incl. klein flesje remover en oogpotlood voor 26 euro of zoiets.

mascara is overigens 3maanden houdbaar. vandaar dat ik altijd maar 1 soort gebruik.

de hema heb ik hier tussen door een keer gebruikt, maar vond die veel te dun, en prikte.

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik heb van me zelf al lange en donkere wimpers, dus ik gebruik de maskara eigenlijk alleen om ze iets voller te laten lijken en ze iets te laten krullen. Daarvoor heb ik DA eigen merk Waterproof Maskara en voor mij is die prima, niet van die vieze dikke klontermaskara. Lekker goedkoop ook en ik kan er heel lang mee doen.

Ik haal make up er 's avonds weer af met wattenschijfjes en Kruidvat eigen merk Reinigingsmelk en dat werkt prima. Ik heb een gevoelige huid en exceem, maar kan daar goed tegen.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook een MAX FACTOR fan. Voordeel voor mij is dat deze jankproof is :D En dan heb ik het niet over de waterproof versie hihihihihi.

Eraf. Omdat mijn ogen tegen bijna geen elke remover kunnen ben ik ook ROC gaan proberen, en daar krijg ik geen last van en mijn ogen worden schoon. Ik gebruik ook altijd demake'up watteschijfjes (de huismerken gaan zo vreselijk pluizen).

10. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb de waterproof mascara van Yves Saint Laurent.Ik vind um erg fijn en je doet er best lang mee!Je krijgt er mooie volle wimpers van!

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik gebruik op het moment de mascara van nutri-metics.
    Die bevalt mij erg goed.
    Ik haal het er 's avonds af met reinigingsdoekjes voor
    oog make-up van kruidvat eigen merk. Werkt prima.

12. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik gebruik zowel mascara als make-up remover van The Body Shop. Fijn spul, fair trade en niet op dieren getest. Drie keer goed dus. :D

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heb de zwarte waterproof mascare van Yves Saint Laurent gebruikt en die is dus echt waterproof, bestand tegen tranen, douchen en zwemmen.
    Alleen krijg je er niet zo'n volle wimpers van.
    Heb vorige week Lancome gekocht die waterproof is + volle wimpers geeft. Waterproof istie voor 95% en geeft idd volle wimpers. Haal t eraf met dat blauwe spul van Lancome en werkt perfect en geeft geen irritatie aan je ogen.

14. sim

sim Niet meer actief

inimitable van chanel :D

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Maybeline xxl erg goed!

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De mijne is van een heel goedkoop merkje...iets van Essence (bij het kruidvat)kostte maar iets van een 2.69 en werkt heel goed!

Die volumemascare van de Etos vind ik ook best goed,maar dan alleen de zwarte :( .
    De bruine doet bij mij niks :p

17. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ricils volume express (jeetje hoe schrijf je dat?) de blauwe.
    Om het eraf te halen gebruik ook ik reinigingsmelk van het kruidvat, en dan inderdaad met een wattenschijfje eraf halen, die haal ik overigens altijd bij de Aldi, hele dikke watten en 2 kanten een voor de make up, en de andere zijde om je hele gezicht mee schoon te maken.

18. Niet meer actief

juiiiiiiiiiiiiiist

kon niet op de naam komen :D

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik haal de mijne bij de knaken winkel voor 1 eurie, vind het de beste mascara die ik heb gehad hihii

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    De nieuwe van l'oreal--> telescopic erg fijn.
    Maar moest wel wennen heeft heel ander soort borsteltje als gewone mascara's...

Deel Deze Pagina