interactieve televisie van kpn

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

    Rono Niet meer actief

    Hoi Hoi,

    Wij denken erover om volledig over te stappen van UPC naar KPN.

    Nu betalen wij voor bellen/internet/tv 65 euro maar hebben wij voor boven ook nog KPN digitenne omdat het veel werk is zo'n lelijke kabel naar boven te trekken. We hebben veel problemen met de decoder van upc, continue valt ie uit, on demand werkt vaak niet..

    Nu hebben ze bij kpn een actie dat je gratis op 2 tv's digitale tv kan ontvangen zonder kabelgedoe en is het 69 euro per maand.

    Heeft iemand ervaring met interactieve televisie? Hoe zit dit met uitzending gemist? Bij UPC moet je werkelijk overal voor betalen, is dit met kpn net zo?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben interactieve tv van KPN. Bevalt goed. Ideaal om een programma op pauze te kunnen zetten als er net iemand aanbelt tijdens gtst ofzo. Nemen ook regelmatig wat op ( handig voor kinderfilmpjes etc )
    Uitzending gemist kan alleen van nederland 1, 2 en 3 en ook niet alle programma's helaas.

    Wij hebben beneden interactieve televisie van KPN en boven nog digitene van KPN,hier hoeven we niets voor te betalen omdat we beneden ook KPN hebben.
     
  3. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij als je uitgebreid zenderpakket hebt, heb je uitzending gemist (ned 123, rtl 4567, sbs6 en net5)
    Wij hebben standaardpakket en hebben maar uitzending gemist 3 dagen en alleen ned 123.
     
  4. danip

    danip Niet meer actief

    Wij zijn op dit moment aan het overstappen, en door 2 foutjes van hun kant zitten we nu al 2 weken zonder internet (dit typ ik via mijn mobiel) tv en telefoon. De klantenservice is echt belabberd, ik heb al 6 verschillende verhalen gehoord waar het aan ligt, en ondertussen gebeurt er niks. Ik heb al voor zo'n 30 euro verbeld bij de klantenservice, maar ben nog geen steek verder. Telkens beloven ze dat het die dag gaat werken, maar dat gebeurt dus steeds niet. Wij hopen nu snel te kunnen annuleren, en voor een andere provider te gaan.

    Maar als het wel in 1 keer goed gaat, is het vast heel leuk! Maar op dit moment ben ik dus niet zo te spreken over dat pakket.
     
  5. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Bij ons gaat, gelukkig, alles wel prima. Ook een prima klantenservice. Minpuntje is dat je ze niet kunt mailen, dus altijd moet bellen. Maar gelukkig heb ik ze zelden nodig. Wij betalen 65 euro voor internet, onbeperkt bellen en interactieve tv met uitgebreid pakket. Boven digitenne (gratis) daar hebben wij geen kabels voor hoeven trekken.
     
  6. mamaSuusenTessa

    mamaSuusenTessa Bekend lid

    8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wij zijn ook overgestapt van UPC naar KPN.Per 14 juli is alles hier actief.Ben benieuwd hoe het gaat.
    We hadden trouwens een aanbieding waarbij we de eerste 12 maanden maar €44 en dan €59.Dan hebben we dus ook zo'n kastje voor boven,dus ook geen kabels meer daar.
     
  7. Delia

    Delia Actief lid

    20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    wij zijn juist overgestapt van kpn naar upc :D
    Wij wonen vlakbij een elektriciteitsmast en stoorde alle zenders (blokjes, stilstaand beeld, spontane uitval van het kastje)
    Gratis een buitenantenne ontvangen van kpn maar ook dit mocht niet helpen.

    Nu hebben we een totaal pakket van upc en ik moet zeggen (even afkloppen) we hebben de afgelopen twee jaar alleen maar problemen gehad met de decoder en die werd zonder problemen vervangen door upc.
     
  8. Tuti80

    Tuti80 Fanatiek lid

    20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier net zo! Alleen hebben wij een extra pakket (met baby tv). Dan wel uitzending gemist van alle zenders.
     
  9. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vind KPN echt drama. Wil hier zsm over naar een andere provider. Om de haverklap staat het beeld stil of vallen de zenders weg. Kun je weer opnieuw opstarten, zo 5 minuten verder.... Verder is het zappen echt vreselijk traag...echt heeeeel traag en vind ik de videotheek die ze aanbieden een heel erg beperkte keuze bieden. Ik ben hard op zoek naar een alternatief.

    Wist trouwens niet dat ze nu op 2 tv's digitale tv aanbieden. Dat zou ik ook wel willen en vind ik ook een nadeel van kpn. Ga dat toch eens nakijken...
     
  10. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Volgens de website van kpn kan er nog steeds maar tv worden aangesloten:

    Interactieve TV: Kan ik meerdere tv's aansluiten?

    Terug naar Zoekresultaten Antwoord afdrukken
    Antwoord emailen



    Antwoord

    U kunt 1 tv aansluiten op Interactieve TV.

    Op uw andere tv's kunt u met korting televisie kijken via Digitenne. Meer informatie en een bestelformulier vindt u hier.
     
  11. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ik werk bij kpn,

    en als jij itv neemt kun je met het basispakket uitzendinggemist van ned 1 2 en 3 kijken neem je pluspakket van 10 euro p.m erbij kun je tot 10 dagen terug programma gemist van rtl 4 5 7 en 8 en veronica en sbs etc. kijken.

    de decoder's worden per morgen vernieuwd dus veel beter zijn ze dan (vanaf 3 juli is het pas mogelijk om 2 itv's te krijgen van kpn).

    je hoeft alleen te betalen voor films als je die wilt gaan bekijken!
    Heb je nog meer vragen stuur me maar n berichtje hoor! kan ook veel dingen voor je nakijken en navragen eventueel (ik zit op de technische helpdesk dus kan al je vragen beantwoorden).
     
  12. danip

    danip Niet meer actief

    Misschien heb ik je wel aan de lijn gehad dan afgelopen week! :D Ook al heb ik maar 1 keer een vrouw er voor gehad. Zou wel heel toevallig zijn natuurlijk! Ben benieuwd of ons probleem volgende week echt opgelost is, want ik baal als een stekker nu.
     
  13. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    hebben ze een ticket voor je aangemaakt ofzo dan?
    En zou heel goed kunnen hoor dat je mij gesprokken hebt :D
     
  14. danip

    danip Niet meer actief

    Geen idee, er gaat iets mis in de centrale met onze verbinding? Maar het is maar net wie je er voor hebt, want het zijn al veel verschillende dingen geweest :( Al met al hebben we nu dus 2 weken geen verbinding, en de oplossing lijkt er ook nog niet te zijn. Begint je naam met een E? :D
     
  15. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij hebben ook Interactieve TV van KPN en zijn er tevreden over. We betalen 45 euro p.m en 10 euro p.m. voor het pluspakket (extra zenders & uitzending gemist).
    Ideaal dat je een programma kunt pauzeren en kunt opnemen,wij hebben daar echt veel plezier van!
    Er is weleens een storing of een functie die uitvalt maar meestal is dat al te verhelpen door het aan- en uitzetten van de decoder.
     
  16. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Na 7maanden geeikel bij kpn eindelijk over naar upc.
    Het bevalt me prima en klantenservice is miljoenen keren beter dan bij kpn.
    Het feit dat wij bijna 300 euro terug hebben gekregen aan abbo kosten en belkosten naar hun en nog hetzelfde probleem hadden zegt wwel genoeg denkik?
     
  17. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat hebben wij ook! echt waardeloos die kpn interactieve tv....
    heel vaak valt hij weg en moet je zelfs eerst de stekker eruit trekken en dan opnieuw opstarten en dat duurd eeuwen... vaak is uitzendinggemist ook niet beschikbaar, probeer het later opnieuw staat er dan ook nog.... je kunt alleen programma's terug kijken van ned1 en rtl 4 en 5 sbs6 en rtl8 enzo.... dus geen mtv of andere zender... en ook geen films.....

    dus.... ik vind het niet wat... maarja wel handig om bepaalde programma's af en toe terug te krijgen...

    ook is het zappen erg traag! en het zoeken naar zenders om terug te kijken ook... je kunt dan bellen met kpn om de streaming hoger te laten zetten en dan is hij wel snel....
     
  18. nanni1996

    nanni1996 Fanatiek lid

    23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik denk dat het er erg aan ligt waar je woont.. Hier was UPC echt een drama, er is 100x iemand langs geweest om van alles te doen omdat hier alles ook continu uitviel. Hun zeiden dat het aan ons lag, maar na die 100x kwam er eindelijk iemand achter dat het misschien toch wel aan de buitenkabel lag. Wij hadden dit al vaak gezegd, want ook andere in de straat hadden last van UPC.
    Ik vond daar de klantenservice bar slecht, is ons ook geld beloofd, maar nooit een cent gekregen.
    Overgestapt naar KPN en echt vele malen beter! Klantenservice is super, en het ontvangst ook!
    (inmiddels nu glasvzel van KPN)
     

Deel Deze Pagina