Welke mascara?

Discussie in 'De lounge' gestart door Djingo, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Ik gebruikte altijd mascara van Max Factor. Tot ik een keer een blog van misslipgloss las over de masacare van Essence. Hier was zij heel tevreden over (de oranja) Heb het een keer gekocht en ik was ook tevreden dus sindsdien alleen die nog geprobeerd. Kost nog geen 3,-

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik gebruik al jaren de Great Lash van Maybeline. Koop hem in Duitsland en kost me nog geen 4,00. Erg tevreden over!

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Mijn top 3:

1) Dior iconic overcurl
    2) Pupa Vamp
    3) Estee Lauder sumptuous exterme

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier altijd fals lash effect mascara van max factor!

5. Username

Username Niet meer actief

+1!

6. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Essence - i love extreme volume (roze verpakking) en van nyc (te koop bij kruidvat) heb je ook goede

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Max factor 2000 calories, echt al jaren! En dan de originele, niet die nieuwe met gebogen borsteltje.

8. Metire

Metire Niet meer actief

ik gebruik de ysl babydoll mascara, mooi diep zwart en geeft lengte en volume zonder klontjes. ik vind het borsteltje ook erg fijn :)

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben helemaal fan van Black Out van Dior. Het kost wat, maar het is zo ideaal! Eindelijk volle gitzwarte wimpers.

10. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Hier is mijn favorite Dior iconic...ik heb er ook 1van essence eentje met een blauw dopje die valt ook best mee maar niet te vergelijken met Dior

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Loreal double extension

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Hema! Er kan echt niks tegenop.:D

13. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik zie dat de merken hier erg uiteen lopen van de goedkope tot dure/luxe mascara's. Vraag me af of er werkelijk zo'n verschil in zit.

Ik gebruik zelf ook die van het Kruitvat. Koop wel gemiddeld om de 3/4 maanden een nieuwe, dus vind het zonde om er da zoveel geld aan uit te geven. Vind het trouwens ook lastig in te schatten wanneer ze aan vervanging toe zijn

14. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ik gebruik zelf colosal van maybelline.. heb een x max factor falsh lash effect gekocht, maar daar was ik echt allergisch voor of het kwam door de kraamtranen maar had super dikke ogen brr..
    mn moeder heeft essence en die vind ik eigenlijk ook wel goed!

15. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hypnose van Lancôme, en dan de waterproof.
    Echt perfect, en loopt nooit uit met n huilbui of regenbui.
    Separeerd goed en geeft lengte en volume.

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    etos waterproof, heb al lange wimpers dus wanneer ik volume gebruik is het knipperen erg lastig met een bril.
    de borstel is fijn en hij klont niet, heb ook een duurder merk maar die borstel is niet fijn en hij klont mijn wimpers samen

17. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb ook hypnose van lancome. Dolls eyes is mijn favoriete uitvoering.

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik vind persoonlijk van wel.. Ik heb echt alle mascara's die er zijn wel uitgeprobeerd en ik blijf toch steeds terugkomen bij 2 mascara's.
    Le volume van Chanel en Hypnôse Doll Eyes waterproof van Lancôme..

Ik gebruik dagelijks mascara dus na een maandje moet ik sowieso wel nieuwe kopen ;) Maar een maand of 4 kun je hem wel gebruiken. Zolang hij niet klontert, stinkt of inzakt is het wel goed. Overigens staat er op je mascara ook een plaatje van een potje met een cijfer erin. Dat is het aantal maanden dat hij zeker goed moet blijven.

Deel Deze Pagina