Ik gebruikte altijd mascara van Max Factor. Tot ik een keer een blog van misslipgloss las over de masacare van Essence. Hier was zij heel tevreden over (de oranja) Heb het een keer gekocht en ik was ook tevreden dus sindsdien alleen die nog geprobeerd. Kost nog geen 3,-
Ik gebruik al jaren de Great Lash van Maybeline. Koop hem in Duitsland en kost me nog geen 4,00. Erg tevreden over!
Max factor 2000 calories, echt al jaren! En dan de originele, niet die nieuwe met gebogen borsteltje.
ik gebruik de ysl babydoll mascara, mooi diep zwart en geeft lengte en volume zonder klontjes. ik vind het borsteltje ook erg fijn
Ik ben helemaal fan van Black Out van Dior. Het kost wat, maar het is zo ideaal! Eindelijk volle gitzwarte wimpers.
Hier is mijn favorite Dior iconic...ik heb er ook 1van essence eentje met een blauw dopje die valt ook best mee maar niet te vergelijken met Dior
Ik zie dat de merken hier erg uiteen lopen van de goedkope tot dure/luxe mascara's. Vraag me af of er werkelijk zo'n verschil in zit. Ik gebruik zelf ook die van het Kruitvat. Koop wel gemiddeld om de 3/4 maanden een nieuwe, dus vind het zonde om er da zoveel geld aan uit te geven. Vind het trouwens ook lastig in te schatten wanneer ze aan vervanging toe zijn
Ik gebruik zelf colosal van maybelline.. heb een x max factor falsh lash effect gekocht, maar daar was ik echt allergisch voor of het kwam door de kraamtranen maar had super dikke ogen brr.. mn moeder heeft essence en die vind ik eigenlijk ook wel goed!
Hypnose van Lancôme, en dan de waterproof. Echt perfect, en loopt nooit uit met n huilbui of regenbui. Separeerd goed en geeft lengte en volume.
etos waterproof, heb al lange wimpers dus wanneer ik volume gebruik is het knipperen erg lastig met een bril. de borstel is fijn en hij klont niet, heb ook een duurder merk maar die borstel is niet fijn en hij klont mijn wimpers samen
Ik vind persoonlijk van wel.. Ik heb echt alle mascara's die er zijn wel uitgeprobeerd en ik blijf toch steeds terugkomen bij 2 mascara's. Le volume van Chanel en Hypnôse Doll Eyes waterproof van Lancôme.. Ik gebruik dagelijks mascara dus na een maandje moet ik sowieso wel nieuwe kopen Maar een maand of 4 kun je hem wel gebruiken. Zolang hij niet klontert, stinkt of inzakt is het wel goed. Overigens staat er op je mascara ook een plaatje van een potje met een cijfer erin. Dat is het aantal maanden dat hij zeker goed moet blijven.