Voor diegene die hetzelfde gebruiken als ik nu doe en daar ook heel tevreden mee zijn, deze hieronder gebruik ik dus ook. Vaak door elkaar met die groene. Dus eerst een laagje van die groene en dan die andere. Op de één of andere manier vind ik het borsteltje van de paarse heel fijn. https://www.kruidvat.nl/essence-lash-princess-sculpted-volume-mascara/p/4038721 ———-^
Nee inderdaad Maar het gaat mij er ook om dat ze mooi ‘vallen’ of zoiets en dat doen ze wel met die groene en paarse
Ik heb de pech dat mijn wimpers te lang en te vol zijn voor een wimperlift. Na 5 dagen is er niets meer van te zien en daar vind ik het te duur voor.
Oh dat is onwijs zonde dan, ja! Naast te duur is het ook weer zoiets om het elke week opnieuw te laten doen, natuurlijk Ik laat mijn wimpers elke 7-8 weken liften, de laatste 2-3 weken wordt het effect dan minder en gebruik ik er mascara bij.
Er bestaat van Kruidvat eigen merk een wimperserum! Elke dag op de rand van je wimpers doen. Na verloop van tijd merkte ik echt zichbaar langere en sterkere wimpers!
Ik heb het 4 of 5 jaar geleden eens laten doen toen het net in NL bekend werd. Toen nog ruim €100 betaald. Dag voor de vakantie laten doen. Dag 5 zag je niets meer. Kon na 3 weken natuurlijk ook niet terug met dat verhaal. Daarna nog 2x elders geprobeerd afgelopen 1,5 jaar nu het een stukje goedkoper is geworden maar beide hetzelfde resultaat. Bij de laatste wel mijn eerdere ervaringen verteld en die gaf aan dat het waarschijlijk mijn lange zware wimpers waren. Ze wilde het proberen en toen het weer niet lukte wel netjes mijn geld terug gehad.
Ik heb nu deze, had altijd L’Oréal maar deze van Rimmel is eigenlijk beter. Lekker vol, echt false-wimper-effect bij me!
Absoluut Le Volume van Chanel. Alleen ben ik daar opeens allergisch voor... Dus nu heb ik er eentje van Maybelline. Prima dingetje, prikt alleen extreem in je ogen.
Mijn absolute favoriet is die roze-met-groene (of zwarte, als het de waterproifvariant is) van maybelline. https://www.bol.com/nl/p/maybelline-great-lash-mascara-zwart/9200000006576061/
Ik heb ook die groene van Essence. Heb verschillende merken geprobeerd van goedkope tot hele dure maar deze werkt bij mij het beste.
Ik heb deze. En vooral omdat het waterproof is, ik wil goede waterproof. Wil niet nadenken over wel of geen uitloop. Daarnaast geeft dit precies wat ik wil qua volume. Bekijk bijlage 668994
Deze is inderdaad echt super waterproof, zelfs een dag zwembad overleeft ie! Ik snap trouwens niet de hype rond de mascara van Chanel, heb hem hier liggen en al zo vaak geprobeerd, maar ik vind hem echt waardeloos Hij loopt gigantisch uit bij mij, alsof hij niet goed opdroogt op m'n wimpers ofzo.
Ik heb deze gekregen vorig jaar. Als ik hem gebruik heb ik geen klonters of samenklittende wimpers. Ik zag net da dit 26euro kost .
Ik heb Essence Lash Princess. De groene variant, soms de paarse. Ik zie nooit zo goed het verschil... Had eerder altijd Chanel of Lancome, maar ik vind dat de prijs niet meer waard.