Welke match heb jij met je man?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door jmm, 17 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi ,

Was wel nieuwsgierig, wat voor match jij hebt met je man?
    bijv, welke sporten doen jullie samen, rijden jullie allebei motor?
    Wat vinden jullie alletwee leuk om te doen?
    gr jmm

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Sporten (is iets van de laatste tijd..)
    Films kijken
    Shoppen.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Geloof op de eerste plaats.
    Karakter (allebei redelijk rustig)
    Lekker eten :D
    Qua hobbies e.d.: zijn allebei echt een huismus, houden van wandelen, houden allebei niet van winkelen, enz.

4. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wij houden allebei van lekker eten, reizen, lezen en lekker uitwaaien op het strand.

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij zijn beide rustig en makkelijk in de omgang.
    Hebben de zelfde smaak, meubels hebben we bijvoorbeeld zo samen uitgezocht. Voor ons huwelijk waren we overal ook zo uit en het eens.
    Verder hebben we beiden geen gat in onze hand maar als het kan en we willen het kunnen we makkelijk een grote uitgave doen en daar samen enorm van genieten.:)

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Onze liefde voor onze zoon hahaha.

Zelfde politieseries, ps3 games.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.349
    36.206
    113
    We hebben dezelfde humor.

8. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    We vullen elkaar aan en willen graag het beste voor elkaar. Qua hobbies verschillen we juist best veel, maar dat vinden we wel fijn juist. Niet alles hoeft samen :) Verder kunnen we heerlijk lui series kijken, houden we beide van lekker eten/koken, vinden we elkaar na 8 jaar nog steeds heel aantrekkelijk, lachen veel, hebben goede gesprekken... Niks te klagen eigenlijk met mijn kerel :D

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

We zijn bijna elkaars uiterste; en daardoor aardig compatibel. Hij is rustig, ik opvliegend. Hij speels, ik serieus. Hij is een dromer, ik niet meer. Hij is heel erg 'Dagobert Duck', ik ben een 'Big Spender'. Hij drinkt zijn koffie zwart, ik cappuccino met suiker. Hij houdt meer van eenzaamheid, ik zoek graag de mensen op. Ik ben meer sarcastisch en soms cynisch en hij een tikkie goedgelovig. Hij komt uit een klein dorp met bijbehorende cultuur en ik ben meer een wereldmens. Hij presteert graag omdat hij zich verveelt, ik presteer graag omdat ik dat koppel aan status.

Hij heeft een joekel van een grote familie die ik regelmatig opzoek en ik heb bijna niemand waar hij dan weer heel blij mee is. Hij wil graag thuis zitten en elke avond hetzelfde doen, ik wil het liefst avontuur en afwisseling hebben. Overdag wil hij op zijn werk afwisseling hebben, ik wil het juist wat stabieler hebben daar, etc. Hij vind vaak dat ik overdrijf; van een mug een olifant maak en alles persoonlijk opvat, ik wijs hem dan 10x de deur en gooi zijn koffers erachter aan (grapje ;)). Hij begrijpt mijn humor soms niet, ik die van hem soms niet - maar als we elkaar wél begrijpen zijn we net een komisch duo dat onophoudelijk in een deuk ligt.

Ik ben zijn Dharma en hij is mijn Greg. Sterker nog; wij zouden de serie laten opbloeien tot een gegarandeerde kijkcijferkanon. In vrijwel alles zijn we tegenpolen en maken een leuke yin en yang. Het enige dat we echt gemeen hebben is ons mooie lieve kind, 'katten' - we hebben er samen 3 & onze voorliefde van computeren. Oh, en eten, haha. Ik kook lekker en hij eet dat graag.

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Geloof
    We kunnen avonden samen op de bank series kijken.
    Alle bij rustig, niet op de voorgrond hoeven staan. In voor spontane acties.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

We zijn met veel dingen elkaars tegenpolen waarin we elkaar goed aanvullen maar houden ook veel van dezelfde dingen.

We gaan graag uit eten, in de natuur wandelen, shoppen en naar markten gaan.

Verder ben ik een flapuit, hij meer gereserveerd, ik hou van extremen, hij is meer 'normaler', ik hou van spontaniteit, hij plant de dingen liever enz.

12. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Het belangrijkste dat wij delen is ons geloof.
    Verder denken we over heel veel dingen hetzelfde. We houden van dezelfde soort vakanties en gelukkig ook van dezelfde hoeveelheid. We hebben vaak dezelfde humor. We houden van dezelfde uitstapjes, hetzelfde soort eten.
    Als hobby samen zingen we in een koor. Dat kunnen we ook vrij goed, dus dat is wel leuk om samen te doen. We galmen wat af bij ons thuis.

Ik vind het trouwens wel belangrijk dat bovenstaande dingen min of meer gelijk zijn. Ik zou er niet aan moeten denken om met iemand getrouwd te zijn die niet van vakantie houdt, of het liefst elk jaar naar hetzelfde Centerparcs-huisje zou willen.
    Het is wel iets dat zich ontwikkeld heeft trouwens. Wij hebben een hele verschillende achtergrond (op het geloof na), dus toen we verkering kregen hadden we hele verschillende gewoontes. Maar we zijn inmiddels 18 jaar samen en dan groei je wel heel erg naar elkaar toe.

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    interesses qua nieuws en studie/werk.
    we zijn heel lui, doen het liefst de hele avond niks anders dan bankhangen en series kijken (onze smaal qua series is ook bijna helemaal gelijk) en uitslapen.
    geloof niet.. Heeft tot op heden helemaal niet tot problemen geleid overigens.

we hebben dezelfde liefde van ons leven: onze dochter!

14. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Uuuuuhhhh... ik kom er later op terug ;)

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    We houden allebei van lekker eten, reizen, dezelfde sport en we zijn beide impulsief. Op vrijdagochtend besluiten een weekend weg te gaan of onderweg naar de supermarkt besluiten om naar het strand te gaan ofzo.

16. misa

misa Niet meer actief

Wij overlappen met veel dingen, maar neigen ook naar ieders een eigen kant. En soms zijn we zelfs tegenpolen. ;)
    Series, films, lekker uit eten gaan oid, onze kinderen, soms dezelfde dingen op hetzelfde moment zeggen, huisje boompje beestje, onze seks....! ;)

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze enige overeenkomsten:
    The Walking Dead
    Terschelling
    Onze dochter

:D:D:D

Verder zijn we eigenlijk heel verschillend. Ik ben gek op films/series, hij niet (m.u.v. The Walking Dead dan). Hij vindt darten en Formule 1 leuk, ik niet. We hebben meer niet gemeen met elkaar, dan wel :p

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    We houden beide van tattoo's, auto's en zijn allebei impulsief.

19. Islah

Islah Niet meer actief

Dat is hier ook incl. een aantal cultuurverschillen maar dat maakt het ook wel weer leuk.

20. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    We houden ervan om samen een borreltje/wijntje te drinken en/of naar een festival te gaan, gaan er graag samen met de racefiets op uit voor een lange fietstocht, maar ook gewoon thuis films of series kijken.

Deel Deze Pagina