Wacht eerst maar tot je kindje er is, ons zoontje is een waar reusje die in week 2 al in de 62 zat. Nu is hij 3 maand en er zijn zelfs al een paar dingetjes van 68 die strak zitten. Mijn ervaring met kinderkleertjes: de kleding van Zeeman en Wibra valt redelijk klein, die van C&A is dan weer wat ruimer, H&M en HEMA vallen precies goed. Van de merkkleertjes vond ik Esprit behoorlijk klein vallen, Villa Happ ruim en Mexx verschilt heel erg per kledingstuk. Succes met uitzoeken Groet van KIki
Die heb ik gisteren ook gekocht!! Alleen dan in het groen en in maat 56. Had al een jasje in maat 62, maar na het lezen van reacties hier toch maar een 56 erbij gehaald
Ik heb nog geen winterjasje gekocht, maar ik denk dat ik van de week even langs zeeman ga! Weten jullie tot wanneer die aktie loopt van 6,99? Of is dat de normale prijs voor het jasje?
Er stond op van 9,99 voor 6,99 maar volgens mij is dit gewoon een "lokkertje" want dat gebeurt wel vaker in winkels, dan lijkt het alsof het afgeprijst is terwijl het de normale prijs al was... het was namelijk het originele prijskaartje die eraan zat. (ik werk zelf in de kleding dus weet wel een beetje hoe die dingen gaan ) Maar er was niet veel keus bij ons, van elke maat maar 1 kleur... dus zou niet te lang wachten als ik jou was!
Bij de prenatal in Breda is het mega uitverkoop omdat die vestiging weg gaat. Ik heb daar zo'n soort skipakje gekocht, mega schattig, voor maar 5 euro! Ik heb maat 62 gekocht, dat was zowiezo de kleinste die ze nog hadden, maar de kan de mouwen en pijpen wel omslaan als het nog te groot is. Als ik nog ergens iets leuks tegen kom koop ik het in 56 denk ik Dit is hem!
Wat een onwijs leuk pakje!!! Ga vd week snel in Den Haag kijken of ze het daar ook verkopen. Weliswaar niet voor 5 euro...maar is toch wel wat ik zoek
Ik ben net naar de zeeman geweest en ik heb het bruine jasje gekocht in maat 56,ik vind hem echt super leuk. Ze hadden maar 1 in maat 50,1 maat 56 (die heb ik nu) en eentje in maat 68 niet echt veel dus. En ik heb ook een heel leuk blauw vestje gekocht ook maat 56.
Het probleem met jasjes is, dat ze altijd groter of kleiner uitvallen dan de maat die erop staat. Isa is in november geboren en ik had een skipak van de buurvrouw gekregen in maat 68. Veel te groot, maar ze kon er lekker in liggen. Hij hoeft toch niet precies te passen, want ze liggen er alleen maar in.
heb ook het jasje bij de zeeman gekocht, in groen. Echt een leuk ding. (bruin was helaas alleen in mt 50) Heb maat 56 gekozen omdat ik al een heel pak heb in maat 62. Maar lees net dat de zeeman klein uitvalt nu twijfel ik alweer of ik niet 62 had moeten nemen. Heb ze wel nog op elkaar gelegd en het scheelde eigenlijk niet zo heel veel. Misschien had ik dan toch beter een maatje groter kunnen nemen. Vind het vaak moeilijk hoor, twijfel altijd tussen 56 en 62.....
daarom heb ik maat 62 gekocht, kunnen de mouwtjes altijd opgekruld worden.. vondt ook al dat er niet veel verschil in maat 56 en 62 zat. misschien bedenk je je nog en kan je nog ruilen??
Ze hadden geen maat 62 meer anders had ik die ook genomen,nou ik zie het wel hoor misschien zit die wel helemaal goed bij hem.
ja maat 56 zal ook best wel goed zitten denk ik hoor! Ik koop volgens mij ook best wel veel "te" groot... als ik dan zon pakje zie van 50 dan kan ik me niet voorstellen dat daar een baby in past!