Welke materialen irriteer jij je aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mw21, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    De beschermingsmatjes voor je matras vond ik een pain in the *ss. Ze broeien als een idioot waardoor ik down under extra ging zweten en constant dacht dat mijn vliezen gebroken waren.

Wat ik heerlijk vond: m'n teenslippers! Heb ze zo vaak aangehad dat er bijna geen zolen meer onder zitten!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Whaaaa om diezelfde reden heb ik dat matje vannacht ook vervloekt:x niks gebroken vliezen...gewoon een broeierige muts:x

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    En ondanks dat de VK er tijdens de bevalling nog tig matjes onder heeft gedaan, lag ik nog tot m'n nek in het vruchtwater... Waardeloze dingen zijn het!!!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik erger me vooral aan het feit dat ik niet meer goed achter mn bureau kan zitten en mn rsi daarom weer flink opspeelt. Aan het eind van de dag doen mn rug en rechterschouder vaak echt pijn.

Verder had ik hetzelfde probleem bij autogordels als TS, maar ik heb er inmiddels iets op gevonden. Misschien ook een oplossing voor anderen die hier last van hebben. Ik zet met een haarklem ( zo eentej met "tanden"zeg maar, die je in je haar kunt knijpen) de gordel aan de bovenkant zo vast dat hij net niet helemaal om mn lichaam aansluit. Hij zit dan nog wel strak genoeg om te fucntioneren, maar onderin heb ik een klein beetje speling, waardoor deze niet meer zo in mn buik snijdt. Werkt voor mij erg goed :).

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    die autogordels snijden me nek zowat door.. en drukken pcies in het midden van mn buik

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik heb eigenlijk helemaal geen last van die autogordels?? Kunnen jullie die niet verstellen dan?
    Ik ga me nu weer lekker irriteren aan de krappe douchecabine en wacht tot het shampoobakje weer op mijn tenen valt en dat ik me dan in allerlei bochten moet wringen om dat bakje en alle flesjes op te rapen:D En dat zonder op mijn kont te vallen en nooit meer overeind te kunnen komen!!:D

*stapt nu onder de douche*

7. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Hihi leuk die reacties over die voedingkussens. Zonder kan ik niet slapen en als ik eenmaal goed lig dan is hij zaaaaalig. MAAR.... wil ik draaien..... dan word het een ander verhaal. Hele verhuizing en als hij dan goed ligt ben ik mijn deken weer kwijt (gelukkig slaap ik vaak zonder deken want ben net een kacheltje sinds ik zwanger ben).
    Mijn man word er iig niet blij van. Als ik goed lig is hij meestal klaarwakker :p

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Whahahaha lig echt in een deuk hier. Laten we het maar een beetje op de hormonen gooien haha.
    Maar idd autogordels echt ellende nu met mijn buik. En was uit de wasmachine halen, dat ding staat op de grond en ivm knieblessure mag ik ook niet op mijn hurken zitten dus moet helemaal voorovergebogen de sokken eruit vissen. Zo irritant!!

Deel Deze Pagina