Iemand ervaring met de Maxi Cosi Rodi XR

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Peentje, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Heeft iemand ervaring met de Maxi-Cosi Rodi XR? Ik lees er namelijk van alles over, maar er gaat niets boven de kritische blik en mening van de gebruikers.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het een prettuge autostoel. Voor mijn zoontje hadden weer eerst een sps maar daar krege hij de gordel it de gordelhouder bij zijn schouder. Nadeel is wel dat het plaatje wat onderop de autostoel zit om hem in ligstand te krijgen niet bij mijn achterbank past. De zeiiting van mijn achterbang loopt iets hoger door en daardoor kan ik dat onderdeel niet gebruiken. Bij mijn man gaat het wel maar die kan alle onderdelen van de auto naar achter kantelen dus hebben we dat eigenlijk niet nodig omdat de bank in delen al in ligstand kunnen. Ik vind het verder een stevige stoel met prima bescherming.

3. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Thx! Nuttige reviews en volgensmij is het een prima stoeltje als ik het zo lees.
    Ik kwam zelf niet verder als de webshops die de stoel verkopen of sites met zeer beperkte informatie over de Rodi XR. En hoe objectief die zijn kun je je afvragen

Leuke site trouwens, Babyplanner!

Groetjes

Irene

Deel Deze Pagina