welke maxi cosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda1979, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Wat is een goede maxi cosi? Ik weet dat er in de Kampioen een test heeft gestaan maar die heb ik niet bewaard.
    En passen die in elk type auto of moet je daar ook nog rekening mee houden?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

De Maxi-Cosi komt als beste uit de testen.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Maxi cosi is een merk.

Bedoel je dat stoeltje voor in de auto?

4. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
  5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, ze bedoelt natuurlijk een autostoeltje, maar iedereen noemt zoiets een maxicosi.
    Net als luxaflex.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hadden een cabriofix van Maxi Cosi, maar dat was puur , omdat die bij de wagen bij zat.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb een Römer. Maar ik noem 'm ook Maxi Cosi.

8. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Maxi Cosi is inderdaad een merk van Dorel. Zoals ook Quinny en Safety 1 van Dorel zijn. Maar gezien het feit dat zowat iedereen een autostoeltje een Maxi Cosi noemt kun je er toch ook wel vanuit gaan dat het echt een ok merk is hoor :)

9. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    :oops: ja, ik bedoel het autostoeltje, maar iedereen heeft het altijd over de maxicosi...

10. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Het maakt helemaal niet uit hoe je het noemt hoor, ik bedoel aleen maar dat het echt wel een goed autostoeltje is, ook die link die nathalie geeft is niks mis mee! :)

11. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Daarom zit ik op dit forum... Ik heb totaal geen verstand van babydingen en ik hoor af en toe wat kreten roepen, waaronder 'maxicosi'. Hahahaha. Ik verbaas mezelf met welk gemak ik nu praat over de Easy Walker, de borstkolf, rompers en dat soort dingen. :)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Maxi Cosi cabrio is de best verkopende autostoel die er is. De maxi cosi is ook een van de enigste autostoelen die eigelijk op elke kinderwagen bevestigd kan worden met of zonder adapters.

Maxi cosi cabrio is ook een van de meest gebruiksvriendelijke stoelen. Niet te zwaar en goede zij protectie bij zijdelingse aanrijdingen. Zonnekapje is makkelijk te bevestigen en te verwijderen. En verkrijgbaar in veel leuke kleurtjes. Ook kun je de maxi cosi gebruiken met een isofix base of een easy base.

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja weet ik veel! Ik weet niet hoeveel maxicosi autostoeltjes er zijn! Dacht dat ze misschien bedoelde welk type van de maxicosi autostoel :oops:

Ik heb een maxicosi city, ooit gekocht voor 25 euro incl. 2 voetenzakken. Niet nieuw maar wel in bijzonder nette staat.

14. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik zag dat bij Babypark de 2008-modellen nu ook €95,- zijn. Maar nog ff een vraagje: ik zie ook steeds zomerhoezen staan. Heb je die altijd nodig in de zomer? En zo nee, waarhangt dat dan vanaf. Ik beval nl in augustus en vroeg me af wat de toegevoegde waarde is van een zomerhoes.

15. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Jouw vraag ik ook één van mijn bedenkingen, ons meisje komt er in juni. Op zich is de stof van de MC niet zo 'zweterig' maar sommige kindjes zijn wel zwetertjes! Mijn dochter die zweette helemaal niet in de MC maar mijn zoontje wel!! En beide waren ze winterkindjes :) . Nu een zomerkindje dus en dan zit ik er ook wel aan te denken om toch een iets absorberende hoes erover te doen, badstof ofzo.
    Hier komt mijn meisje nu in de MC van haar jongere broertje maar ik ga de hoes zelf hermaken, gewoon in luchtig katoen met een leuk printje.

Dus ja tkan wel een een toegevoegde waarde hebben denk ik :)

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

wij hebben de cabrio fix van het merk maxi cosi,
    puur om het feit dat dat merk gewoon goed uit de bus komt.

Deel Deze Pagina