Welke Maxi-cosi???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Diamaria, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Hallo! :D

Wie kan mij helpen..
    Einde deze maand krijgen wij van me zus en zwager een maxi-cosi, tenminste die gaan we dan met hun samen uitzoeken. :)

Maar ik heb er nog helemaal geen verstand van.. :)
    Dus welke hoe of wat is nou beter of lekker in gebruik.. noem maar op. ;)

Wie kan mij een beetje helpen met een keus te maken?? :D

Liefs,Diamaria xxx :)

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gewoon de baby maxi cosi? Groep 0 dus?
    die heb je toch maar in 1 soort? Je hebt ze wel van andere merken, maar wij hadden gewoon de MC zelf en die is erg prettig.
    Gewoon ook even goed laten voorlichten in de winkel!

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Je hebt niet maar 1 soort stoeltje in groep 0 hoor. Je hebt al 3 soorten van Maxi-cosi: city, cabrio-fix en de pebble. Dan heb je nog andere merken zoals Römer, Mutsy en Safety one.

Wij hebben gekozen voor de MC Cabriofix, deze kregen we gratis bij ons kinderwagen bij de Babydump.

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb de Cabrio fix, persoonlijk zou ik die erg aanraden.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hou er met je keuze rekening mee dat hij eventueel op de kinderwagen past (als je dat wil).

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben ook de Maxi Cosi Cabriofix. We hebben ook de MC Citi bekeken (die kregen we gratis bij de kinderwagen), maar de Cabriofix is net wat luxer uitgevoerd. En aangezien onze gedachte was/is dat de beeb zo comfortabel mogelijk moet zitten tijdens een autorit hebben we voor de iets luxere Cabriofix gekozen.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een maxi cosi city deze is net iets smaller als de cabrio fix. deze past niet in de gordel achter in bij sommige auto is het verstandig om te passen omdat deze achterin korte gordels hebben

8. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de citi gekocht. Simpelweg omdat ie het goedkoopst is en wij gebruiken de mc toch niet zo vaak dus we vonden dit goed genoeg.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

de city is inderdada wat minder comportabel, bedenk dus goed of je hem vaak gata gebruiken of je gotoe afstanden ermee moet maken. De citi heeft een zonnekap die je niet in de mc kan opbergen. Ook heeft deze maar 1 stand. De mc cabrio heeft een babystond zodat de billetjes wat minder diep liggen dan in de city en ze dus meer in een soort ligstand liggen. Ik vind de pebble er erg mooi uitien. helaas hadden ze die niet toen ik zwanger was anders was ik voor deze gegaan. De voetenzak die daarbij hoord kan in het midden oen en dat vind ik handiger.

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier de Maxi Cosi Cabrio. We rijden behoorlijk wat km in de auto als we hem moeten gebruiken dus wij vonden dat belangrijk. Inderdaad wel verstandig om van te voren te weten of je hem op je kinderwagen kan plaatsen. Ik dacht tijdens de zwangerschap dat dat niet vaak zou gebeuren maar nu in real life is het toch vaker dan gedacht!

Succes

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als je isofix in je auto hebt en je wilt gebruik gaan maken van een isofix base dan valt de citi al af omdat die daar niet op kan. De cabriofix en de Pebble wel.

Citi: Smal, losse zonne/windkapje, past op elke kinderwagen met mc adapters, mag mee in het vliegtuig, licht van gewicht, in niet zo heel veel kleuren verkrijgbaar.

Cabriofix: Breder, zonne/windkapje zit vast aan de mc kans op verliezen/vergeten erg klein en altijd bij de hand, mag officieel niet mee in het vliegtuig, maar wordt vaak wel toegestaan, in heel veel kleuren verkrijgbaar, zij protectie is hoger, kan op elke kinderwagen met adapters, kan op een easybase/isofixbase en familybase en met de gordel.

Pebble: Smal, mag mee in het vliegtuig, past op elke kinderwagen met adapters, in vrolijke kleueren verkrijgbaar, past op een easybase en familyfix base, harnassystheem in de gordels (bij openen van de gordels blijven ze wijd uit staan) door de siliconerand is de stof makkelijker te verwijderen, zonne/windkapje zit net als de cabrio vast aan de pebble.

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Cabriofix is ook het beste geteste autozitje in groep 0 door de anwb geloof ik!

13. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

De Maxi Cosi Cabriofix met Easyfix base (moet je wel isofix in je auto hebben, zie webite van MC) is de beste koop van de consumentenbond. Daarna is de romer baby safe plus met isofix de beste, daarna diezelfde zonder isofix.
    De MC citi is ook beste koop (is zonder isofix).

14. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

De cabriofix scoort zonder easyfix wel veel slechter: een 6.1 en met een 8.3.

15. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    wij hebben ook de cabrio. ideaal ding!!

Deel Deze Pagina